Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 702936

"Ženski i muški jezik" u hrvatskim reklamnim porukama


Vlastelić, Anastazija; Čunović, Nika
"Ženski i muški jezik" u hrvatskim reklamnim porukama // JEZIK MEDIJA NEKADA I SADA Zbornik radova sa znanstvenoga skupa održanoga 6. i 7. lipnja 2014. godine na Filozofskom fakultetu u Osijeku / Rišner, Vlasta ; Glušac, Maja (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 91-107 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 702936 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
"Ženski i muški jezik" u hrvatskim reklamnim porukama
("Female and male language" in Croatian advertisements)

Autori
Vlastelić, Anastazija ; Čunović, Nika

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
JEZIK MEDIJA NEKADA I SADA Zbornik radova sa znanstvenoga skupa održanoga 6. i 7. lipnja 2014. godine na Filozofskom fakultetu u Osijeku / Rišner, Vlasta ; Glušac, Maja - Osijek : Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016, 91-107

ISBN
978-953-169-321-9

Skup
Jezik medija nekada i sada

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 06.06.2014. - 07.06.2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
ženski jezik ; muški jezik ; reklamni tekst
(female language ; male language ; Croatian advertisements)

Sažetak
Otkada su 70-ih godina prošloga stoljeća počela istraživanja o (mogućoj) povezanosti jezika i roda (spola), brojne se studije posvećene upravo utvrđivanju postoje li razlike između jezika kakvim komuniciraju žene u odnosu na onaj kakvim se koriste muškarci. Rezultat tih istraživanja mahom idu u prilog tezi da se, između ostaloga, i rodna pripadnost u velikoj mjeri odražava u jeziku, što se potvrđuje i u jeziku reklamnih poruka. U radu se iznose rezultati višemjesečnoga istraživanja hrvatskih reklamnih poruka triju časopisa (u tiskanoj i elektroničkoj inačici) koji izlaze u Hrvatskoj, a namijenjeni su prvenstveno ženskoj (Elle ; Adria Media Zagreb d. o. o.), odnosno muškoj populaciji (Men´s Health ; Adria Media Zagreb d. o. o.) te objema skupinama (Rolling Stone, S3 Mediji). Cilj je istraživanja bio analizirati teme i vrste reklama te obilježja jezika, a s tim u vezi i reklamnih strategija, prvenstveno imajući u vidu ciljanu skupinu za navedene časopise.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija

Napomena
Rad je rezultat istraživanja u sklopu znanstvenoistraživačke potpore br. 13.04.1.2.03 Sveučilišta u Rijeci.



POVEZANOST RADA


Projekti:
13.04.1.2.03

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Anastazija Vlastelić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Vlastelić, Anastazija; Čunović, Nika
"Ženski i muški jezik" u hrvatskim reklamnim porukama // JEZIK MEDIJA NEKADA I SADA Zbornik radova sa znanstvenoga skupa održanoga 6. i 7. lipnja 2014. godine na Filozofskom fakultetu u Osijeku / Rišner, Vlasta ; Glušac, Maja (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 91-107 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Vlastelić, A. & Čunović, N. (2016) "Ženski i muški jezik" u hrvatskim reklamnim porukama. U: Rišner, V. & Glušac, M. (ur.)JEZIK MEDIJA NEKADA I SADA Zbornik radova sa znanstvenoga skupa održanoga 6. i 7. lipnja 2014. godine na Filozofskom fakultetu u Osijeku.
@article{article, author = {Vlasteli\'{c}, Anastazija and \v{C}unovi\'{c}, Nika}, year = {2016}, pages = {91-107}, keywords = {\v{z}enski jezik, mu\v{s}ki jezik, reklamni tekst}, isbn = {978-953-169-321-9}, title = {"\v{Z}enski i mu\v{s}ki jezik" u hrvatskim reklamnim porukama}, keyword = {\v{z}enski jezik, mu\v{s}ki jezik, reklamni tekst}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Vlasteli\'{c}, Anastazija and \v{C}unovi\'{c}, Nika}, year = {2016}, pages = {91-107}, keywords = {female language, male language, Croatian advertisements}, isbn = {978-953-169-321-9}, title = {"Female and male language" in Croatian advertisements}, keyword = {female language, male language, Croatian advertisements}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font