Pregled bibliografske jedinice broj: 702936
"Ženski i muški jezik" u hrvatskim reklamnim porukama
"Ženski i muški jezik" u hrvatskim reklamnim porukama // JEZIK MEDIJA NEKADA I SADA Zbornik radova sa znanstvenoga skupa održanoga 6. i 7. lipnja 2014. godine na Filozofskom fakultetu u Osijeku / Rišner, Vlasta ; Glušac, Maja (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 91-107 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 702936 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
"Ženski i muški jezik" u hrvatskim reklamnim
porukama
("Female and male language" in Croatian
advertisements)
Autori
Vlastelić, Anastazija ; Čunović, Nika
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
JEZIK MEDIJA NEKADA I SADA Zbornik radova sa znanstvenoga skupa održanoga 6. i 7. lipnja 2014. godine na Filozofskom fakultetu u Osijeku
/ Rišner, Vlasta ; Glušac, Maja - Osijek : Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016, 91-107
ISBN
978-953-169-321-9
Skup
Jezik medija nekada i sada
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 06.06.2014. - 07.06.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
ženski jezik ; muški jezik ; reklamni tekst
(female language ; male language ; Croatian advertisements)
Sažetak
Otkada su 70-ih godina prošloga stoljeća počela istraživanja o (mogućoj) povezanosti jezika i roda (spola), brojne se studije posvećene upravo utvrđivanju postoje li razlike između jezika kakvim komuniciraju žene u odnosu na onaj kakvim se koriste muškarci. Rezultat tih istraživanja mahom idu u prilog tezi da se, između ostaloga, i rodna pripadnost u velikoj mjeri odražava u jeziku, što se potvrđuje i u jeziku reklamnih poruka. U radu se iznose rezultati višemjesečnoga istraživanja hrvatskih reklamnih poruka triju časopisa (u tiskanoj i elektroničkoj inačici) koji izlaze u Hrvatskoj, a namijenjeni su prvenstveno ženskoj (Elle ; Adria Media Zagreb d. o. o.), odnosno muškoj populaciji (Men´s Health ; Adria Media Zagreb d. o. o.) te objema skupinama (Rolling Stone, S3 Mediji). Cilj je istraživanja bio analizirati teme i vrste reklama te obilježja jezika, a s tim u vezi i reklamnih strategija, prvenstveno imajući u vidu ciljanu skupinu za navedene časopise.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
Napomena
Rad je rezultat istraživanja u sklopu znanstvenoistraživačke potpore br. 13.04.1.2.03 Sveučilišta u Rijeci.
POVEZANOST RADA