Pregled bibliografske jedinice broj: 7029
Pokazatelji poslovne uspješnosti
Pokazatelji poslovne uspješnosti // UT : ugostiteljstvo i turizam : stručna revija za turizam, - (1997), 11; 47-49 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 7029 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pokazatelji poslovne uspješnosti
(Business Indicators)
Autori
Avelini Holjevac, Ivanka
Izvornik
UT : ugostiteljstvo i turizam : stručna revija za turizam (1330-6766)
(1997), 11;
47-49
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
upravljanje; controlling; poslovni uspjeh
(management; controlling; performance result)
Sažetak
Controlling (kontroling), tj. upravljanje poslovnim rezultatom, neophodna je funkcija upravljanja, koja vodi do cilja-profita. Svaki hotel treba odrediti interne pokazatelje poslovne uspješnosti koji će obuhvatiti svaki proces i odjel i to sve povezati u zajednički informacijski sustav upravljanja na nivou hotela.Kod toga valja poći od informacije koje pruža standardni računovodstveni sustav u hotelu-Uniform System of Accounts for Hotels, široko prihvaćen u hotelskoj industriji u cijelom svijetu (i kod nas se polako uvodi u hotele). Uvođenje controllinga u naše hotele jedan je od preduvjeta za ulazak na put kvalitete, tj. uvođenje sustava TQM (Total Quality Management) i dobivanje certifikata kvalitete ISO 9000.Certifikat kvalitete je kruna kvalitete, siguran put na međunarodno turističko tržište i ključ poslovne uspješnosti hotela.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
116002
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Profili:
Ivanka Avelini-Holjevac
(autor)