Pregled bibliografske jedinice broj: 702600
Obrazovanje korisnika specijalnih i visokoškolskih knjižnica - stanje u Hrvatskoj = Izobraževanje uporabnikov specialnih in visokošolskih knjižnic - stanje na Hrvaškem
Obrazovanje korisnika specijalnih i visokoškolskih knjižnica - stanje u Hrvatskoj = Izobraževanje uporabnikov specialnih in visokošolskih knjižnic - stanje na Hrvaškem // Vloga specialnih knjižnic pri pospeševanju družbenega in gospodarskega razvoja, Izobraževalni management v specialnih knjižnicah : zbornik referatov / Češnovar, Nada (ur.).
Ljubljana: Narodna in univerzitetna knjižnica u Ljubljani, 2002. str. 107-116 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 702600 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Obrazovanje korisnika specijalnih i visokoškolskih knjižnica - stanje u Hrvatskoj = Izobraževanje uporabnikov specialnih in visokošolskih knjižnic - stanje na Hrvaškem
(Special and academic library users education in Croatia)
Autori
Jokić, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Vloga specialnih knjižnic pri pospeševanju družbenega in gospodarskega razvoja, Izobraževalni management v specialnih knjižnicah : zbornik referatov
/ Češnovar, Nada - Ljubljana : Narodna in univerzitetna knjižnica u Ljubljani, 2002, 107-116
ISBN
961-6162-84-5
Skup
IX. posvetovanje Sekcije za specialne knjižnice, Zveza bibliotekarskih društev Slovenije
Mjesto i datum
Ljubljana, Slovenija, 14.11.2002. - 15.11.2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
specijalne knjižnice; znanstevne knjižnice; edukacija korinsika; Hrvatska
(special library; academic library; users eduaction; Croatia)
Sažetak
Rad se bavi problemom edukacije korisnika u specijalnim i znanstvenim knjižnicama u Hrvatskoj. Na temelju upitnika napravljene su analize potreba korisnika, razina znanja o knjižničnim izvorima i uslugama te ponuđeni mogući obrasci edukacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti