Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 702185

Kompetencije i usavršavanje učitelja razredne nastave za izvođenje nastave glazbene kulture


Novak, Marina
Kompetencije i usavršavanje učitelja razredne nastave za izvođenje nastave glazbene kulture // 14. DANI MATE DEMARINA SUVREMENI IZAZOVI TEORIJE I PRAKSE ODGOJA I OBRAZOVANJA ( 14TH DAYS OF MATE DEMARIN CONTEMPORARY CHALLENGES TO EDUCATIONAL THEORY AND PRACTICE ) / Prskalo, Ivan ; Jurčević Lozančić, Anka ; Braičić, Zdenko (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 203-210 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 702185 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kompetencije i usavršavanje učitelja razredne nastave za izvođenje nastave glazbene kulture
(Music Teaching Competences in Primary Education and Possibilities for their Further Advancement)

Autori
Novak, Marina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
14. DANI MATE DEMARINA SUVREMENI IZAZOVI TEORIJE I PRAKSE ODGOJA I OBRAZOVANJA ( 14TH DAYS OF MATE DEMARIN CONTEMPORARY CHALLENGES TO EDUCATIONAL THEORY AND PRACTICE ) / Prskalo, Ivan ; Jurčević Lozančić, Anka ; Braičić, Zdenko - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014, 203-210

ISBN
978-953-7210-72-4

Skup
Međunarodni znanstveno - stručni simpozij 14. DANI MATE DEMARINA

Mjesto i datum
Topusko, Hrvatska, 29.05.2014. - 30.05.2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
glazba; glazbeni odgoj; razredna nastava; kompetencije učitelja; cjeloživotno učenje
(music; music education; primary school; teacher competence; lifelong learning)

Sažetak
Učenje, poučavanje, doživljavanje i stvaranje glazbe prošli su kroz dugotrajnu i opsežnu transformaciju. Premda prisutno od samih početaka organiziranog školovanja kroz povijest mu je pridavana različita uloga, položaj i važnost. U nastavi glazbe u općeobrazovnim školama prisutna su tri modela: model aktivnog muziciranja, recepcijski model, orijentiran na umjetničko djelo, te treći model koji integrira ili kombinira aktivni i recepcijski model. Učitelji razredne nastave najčešće nemaju opširno umjetničko obrazovanje jer je glazba tek jedno od predmetnih područja za koje se tijekom visokoškolskog obrazovanja osposobljavaju. Istraživanja provedena u polju obrazovanja učitelja ističu kao problem, neujednačenost ulaznih kompetencija studenata, njihovih sposobnosti te motivacije. Učiteljima, s druge strane, u praksi nedostaje kontakt sa strukom, novim saznanjima, metodama i sadržajima. Ovaj rad razmatra polazišta za stvaranje i razvoj kompetencijskog profila učitelja razredne u polju glazbe koje bi osnažilo praktično djelovanje u razredu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Muzička akademija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marina Novak (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Novak, Marina
Kompetencije i usavršavanje učitelja razredne nastave za izvođenje nastave glazbene kulture // 14. DANI MATE DEMARINA SUVREMENI IZAZOVI TEORIJE I PRAKSE ODGOJA I OBRAZOVANJA ( 14TH DAYS OF MATE DEMARIN CONTEMPORARY CHALLENGES TO EDUCATIONAL THEORY AND PRACTICE ) / Prskalo, Ivan ; Jurčević Lozančić, Anka ; Braičić, Zdenko (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 203-210 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Novak, M. (2014) Kompetencije i usavršavanje učitelja razredne nastave za izvođenje nastave glazbene kulture. U: Prskalo, I., Jurčević Lozančić, A. & Braičić, Z. (ur.)14. DANI MATE DEMARINA SUVREMENI IZAZOVI TEORIJE I PRAKSE ODGOJA I OBRAZOVANJA ( 14TH DAYS OF MATE DEMARIN CONTEMPORARY CHALLENGES TO EDUCATIONAL THEORY AND PRACTICE ).
@article{article, author = {Novak, Marina}, year = {2014}, pages = {203-210}, keywords = {glazba, glazbeni odgoj, razredna nastava, kompetencije u\v{c}itelja, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje}, isbn = {978-953-7210-72-4}, title = {Kompetencije i usavr\v{s}avanje u\v{c}itelja razredne nastave za izvo\djenje nastave glazbene kulture}, keyword = {glazba, glazbeni odgoj, razredna nastava, kompetencije u\v{c}itelja, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Topusko, Hrvatska} }
@article{article, author = {Novak, Marina}, year = {2014}, pages = {203-210}, keywords = {music, music education, primary school, teacher competence, lifelong learning}, isbn = {978-953-7210-72-4}, title = {Music Teaching Competences in Primary Education and Possibilities for their Further Advancement}, keyword = {music, music education, primary school, teacher competence, lifelong learning}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Topusko, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font