Pregled bibliografske jedinice broj: 702185
Kompetencije i usavršavanje učitelja razredne nastave za izvođenje nastave glazbene kulture
Kompetencije i usavršavanje učitelja razredne nastave za izvođenje nastave glazbene kulture // 14. DANI MATE DEMARINA SUVREMENI IZAZOVI TEORIJE I PRAKSE ODGOJA I OBRAZOVANJA ( 14TH DAYS OF MATE DEMARIN CONTEMPORARY CHALLENGES TO EDUCATIONAL THEORY AND PRACTICE ) / Prskalo, Ivan ; Jurčević Lozančić, Anka ; Braičić, Zdenko (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 203-210 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 702185 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kompetencije i usavršavanje učitelja razredne nastave za izvođenje nastave glazbene kulture
(Music Teaching Competences in Primary Education and Possibilities for their Further Advancement)
Autori
Novak, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
14. DANI MATE DEMARINA SUVREMENI IZAZOVI TEORIJE I PRAKSE ODGOJA I OBRAZOVANJA ( 14TH DAYS OF MATE DEMARIN CONTEMPORARY CHALLENGES TO EDUCATIONAL THEORY AND PRACTICE )
/ Prskalo, Ivan ; Jurčević Lozančić, Anka ; Braičić, Zdenko - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014, 203-210
ISBN
978-953-7210-72-4
Skup
Međunarodni znanstveno - stručni simpozij 14. DANI MATE DEMARINA
Mjesto i datum
Topusko, Hrvatska, 29.05.2014. - 30.05.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
glazba; glazbeni odgoj; razredna nastava; kompetencije učitelja; cjeloživotno učenje
(music; music education; primary school; teacher competence; lifelong learning)
Sažetak
Učenje, poučavanje, doživljavanje i stvaranje glazbe prošli su kroz dugotrajnu i opsežnu transformaciju. Premda prisutno od samih početaka organiziranog školovanja kroz povijest mu je pridavana različita uloga, položaj i važnost. U nastavi glazbe u općeobrazovnim školama prisutna su tri modela: model aktivnog muziciranja, recepcijski model, orijentiran na umjetničko djelo, te treći model koji integrira ili kombinira aktivni i recepcijski model. Učitelji razredne nastave najčešće nemaju opširno umjetničko obrazovanje jer je glazba tek jedno od predmetnih područja za koje se tijekom visokoškolskog obrazovanja osposobljavaju. Istraživanja provedena u polju obrazovanja učitelja ističu kao problem, neujednačenost ulaznih kompetencija studenata, njihovih sposobnosti te motivacije. Učiteljima, s druge strane, u praksi nedostaje kontakt sa strukom, novim saznanjima, metodama i sadržajima. Ovaj rad razmatra polazišta za stvaranje i razvoj kompetencijskog profila učitelja razredne u polju glazbe koje bi osnažilo praktično djelovanje u razredu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija