Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 702137

Mediji i spektakularizacija društvenog svijeta


Hromadžić, Hajrudin
Mediji i spektakularizacija društvenog svijeta // Filozofija i mediji / Jurić, Hrvoje ; Alić, Sead (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2014. str. 259-270


CROSBI ID: 702137 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mediji i spektakularizacija društvenog svijeta
(Media and Spectacularization of Social World)

Autori
Hromadžić, Hajrudin

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Filozofija i mediji

Urednik/ci
Jurić, Hrvoje ; Alić, Sead

Izdavač
Hrvatsko filozofsko društvo

Grad
Zagreb

Godina
2014

Raspon stranica
259-270

ISBN
978-953-164-153-1

Ključne riječi
mediji, spektakl, kultura slavnih
(media, spectacle, celebrity culture)

Sažetak
Tekst nudi prikaz povijesne uloge masovnih medija u produkciji društva spektakla i njezinoj recentnijoj inačici tzv. celebrity culture (kultura slavnih), koja u sve većoj mjeri određuje i karakterizira suvremeno društvo kasne postmoderne. Nakon uvodne kontekstualizacije ključnog problema, tekstom su obuhvaćene klasične teze Frankfurtske škole kritičke teorije društva, posvećene utjecajima masovnih medija u produkciji masovne kulture, kao i Situacionistička internacionala, odnosno Debordov koncept društva spektakla. Posljednji, centralni dio teksta, bavi se medijski potpomognutom spektakularizacijom suvremenog društva i pokušava odgovoriti na pitanje što su razlozi i koji su interesi u pozadini takvog medijski konstruiranog svijeta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija, Filozofija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Hajrudin Hromadžić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Hromadžić, Hajrudin
Mediji i spektakularizacija društvenog svijeta // Filozofija i mediji / Jurić, Hrvoje ; Alić, Sead (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2014. str. 259-270
Hromadžić, H. (2014) Mediji i spektakularizacija društvenog svijeta. U: Jurić, H. & Alić, S. (ur.) Filozofija i mediji. Zagreb, Hrvatsko filozofsko društvo, str. 259-270.
@inbook{inbook, author = {Hromad\v{z}i\'{c}, Hajrudin}, year = {2014}, pages = {259-270}, keywords = {mediji, spektakl, kultura slavnih}, isbn = {978-953-164-153-1}, title = {Mediji i spektakularizacija dru\v{s}tvenog svijeta}, keyword = {mediji, spektakl, kultura slavnih}, publisher = {Hrvatsko filozofsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Hromad\v{z}i\'{c}, Hajrudin}, year = {2014}, pages = {259-270}, keywords = {media, spectacle, celebrity culture}, isbn = {978-953-164-153-1}, title = {Media and Spectacularization of Social World}, keyword = {media, spectacle, celebrity culture}, publisher = {Hrvatsko filozofsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font