Pregled bibliografske jedinice broj: 702137
Mediji i spektakularizacija društvenog svijeta
Mediji i spektakularizacija društvenog svijeta // Filozofija i mediji / Jurić, Hrvoje ; Alić, Sead (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2014. str. 259-270
CROSBI ID: 702137 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mediji i spektakularizacija društvenog svijeta
(Media and Spectacularization of Social World)
Autori
Hromadžić, Hajrudin
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Filozofija i mediji
Urednik/ci
Jurić, Hrvoje ; Alić, Sead
Izdavač
Hrvatsko filozofsko društvo
Grad
Zagreb
Godina
2014
Raspon stranica
259-270
ISBN
978-953-164-153-1
Ključne riječi
mediji, spektakl, kultura slavnih
(media, spectacle, celebrity culture)
Sažetak
Tekst nudi prikaz povijesne uloge masovnih medija u produkciji društva spektakla i njezinoj recentnijoj inačici tzv. celebrity culture (kultura slavnih), koja u sve većoj mjeri određuje i karakterizira suvremeno društvo kasne postmoderne. Nakon uvodne kontekstualizacije ključnog problema, tekstom su obuhvaćene klasične teze Frankfurtske škole kritičke teorije društva, posvećene utjecajima masovnih medija u produkciji masovne kulture, kao i Situacionistička internacionala, odnosno Debordov koncept društva spektakla. Posljednji, centralni dio teksta, bavi se medijski potpomognutom spektakularizacijom suvremenog društva i pokušava odgovoriti na pitanje što su razlozi i koji su interesi u pozadini takvog medijski konstruiranog svijeta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija, Filozofija