Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 702093

Programiranje kao alat za razvoj programskog mišljenja


Bubica, Nikolina; Mladenović, Monika; Boljat, Ivica
Programiranje kao alat za razvoj programskog mišljenja // 15. CARNetova korisnička konferencija - CUC 2013 - Zbornik radova / Orlović, Ana (ur.).
Zagreb: Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet, 2013. 4, 13 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 702093 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Programiranje kao alat za razvoj programskog mišljenja
(Programming as a tool for the development of abstract thinking)

Autori
Bubica, Nikolina ; Mladenović, Monika ; Boljat, Ivica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
15. CARNetova korisnička konferencija - CUC 2013 - Zbornik radova / Orlović, Ana - Zagreb : Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet, 2013

ISBN
978-953-6802-96-8

Skup
"Dohvati znanje" - 15. CARNetova korisnička konferencija - CUC 2013 -

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 20.11.2013. - 22.11.2013

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
programiranje ; pocetnici ; metakognicija ; apstraktno mišljenje ; znanje ; ucenje
(programming ; beginners ; metacognition ; abstract thinking ; knowledge ; learning)

Sažetak
U ovom radu razmatraju se temeljne postavke problemskog programiranja utemeljene na pregledu relevantne literature i osobnih iskustava prikupljenih kroz 18 godina poučavanja programiranja u osnovnoj školi i 8 godina profesionalnog bavljenja programiranjem u industriji razvoja programske podrške. U prvom dijelu razmatraju se kriteriji koji se koriste za poučavanje programiranja i računalne znanosti općenito i to kroz povijesnu prizmu pristupa ovoj problematici. U drugom dijelu daje se pregled programskih jezika pogodnih za poučavanje početnika u programiranju. Programiranje se ne promatra kao vještina koju je danas poželjno svladati, već alat pomoću kojeg kod učenika razvijamo metakognitivne sposobnosti

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Ivica Boljat (autor)

Avatar Url Monika Mladenović (autor)

Avatar Url Nikolina Bubica (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Bubica, Nikolina; Mladenović, Monika; Boljat, Ivica
Programiranje kao alat za razvoj programskog mišljenja // 15. CARNetova korisnička konferencija - CUC 2013 - Zbornik radova / Orlović, Ana (ur.).
Zagreb: Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet, 2013. 4, 13 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Bubica, N., Mladenović, M. & Boljat, I. (2013) Programiranje kao alat za razvoj programskog mišljenja. U: Orlović, A. (ur.)15. CARNetova korisnička konferencija - CUC 2013 - Zbornik radova.
@article{article, author = {Bubica, Nikolina and Mladenovi\'{c}, Monika and Boljat, Ivica}, editor = {Orlovi\'{c}, A.}, year = {2013}, pages = {13}, chapter = {4}, keywords = {programiranje, pocetnici, metakognicija, apstraktno mi\v{s}ljenje, znanje, ucenje}, isbn = {978-953-6802-96-8}, title = {Programiranje kao alat za razvoj programskog mi\v{s}ljenja}, keyword = {programiranje, pocetnici, metakognicija, apstraktno mi\v{s}ljenje, znanje, ucenje}, publisher = {Hrvatska akademska i istra\v{z}iva\v{c}ka mre\v{z}a – CARNet}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska}, chapternumber = {4} }
@article{article, author = {Bubica, Nikolina and Mladenovi\'{c}, Monika and Boljat, Ivica}, editor = {Orlovi\'{c}, A.}, year = {2013}, pages = {13}, chapter = {4}, keywords = {programming, beginners, metacognition, abstract thinking, knowledge, learning}, isbn = {978-953-6802-96-8}, title = {Programming as a tool for the development of abstract thinking}, keyword = {programming, beginners, metacognition, abstract thinking, knowledge, learning}, publisher = {Hrvatska akademska i istra\v{z}iva\v{c}ka mre\v{z}a – CARNet}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska}, chapternumber = {4} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font