Pregled bibliografske jedinice broj: 702093
Programiranje kao alat za razvoj programskog mišljenja
Programiranje kao alat za razvoj programskog mišljenja // 15. CARNetova korisnička konferencija - CUC 2013 - Zbornik radova / Orlović, Ana (ur.).
Zagreb: Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet, 2013. 4, 13 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 702093 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Programiranje kao alat za razvoj programskog
mišljenja
(Programming as a tool for the development of
abstract thinking)
Autori
Bubica, Nikolina ; Mladenović, Monika ; Boljat, Ivica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
15. CARNetova korisnička konferencija - CUC 2013 - Zbornik radova
/ Orlović, Ana - Zagreb : Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet, 2013
ISBN
978-953-6802-96-8
Skup
"Dohvati znanje" - 15. CARNetova korisnička konferencija - CUC 2013 -
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 20.11.2013. - 22.11.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
programiranje ; pocetnici ; metakognicija ; apstraktno mišljenje ; znanje ; ucenje
(programming ; beginners ; metacognition ; abstract thinking ; knowledge ; learning)
Sažetak
U ovom radu razmatraju se temeljne postavke problemskog programiranja utemeljene na pregledu relevantne literature i osobnih iskustava prikupljenih kroz 18 godina poučavanja programiranja u osnovnoj školi i 8 godina profesionalnog bavljenja programiranjem u industriji razvoja programske podrške. U prvom dijelu razmatraju se kriteriji koji se koriste za poučavanje programiranja i računalne znanosti općenito i to kroz povijesnu prizmu pristupa ovoj problematici. U drugom dijelu daje se pregled programskih jezika pogodnih za poučavanje početnika u programiranju. Programiranje se ne promatra kao vještina koju je danas poželjno svladati, već alat pomoću kojeg kod učenika razvijamo metakognitivne sposobnosti
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split