Pregled bibliografske jedinice broj: 702054
Pedagoški potencijal algoritamske vizualizacije u nastavi informatike
Pedagoški potencijal algoritamske vizualizacije u nastavi informatike // Metodički obzori, 8 (2013), 2; 110-117 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 702054 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pedagoški potencijal algoritamske vizualizacije u nastavi informatike
(Pedagogical potential of algorithm visualizations in computer science teaching COMPUTER SCIENCE TEACHING)
Autori
Boljat, Ivica ; Pletikosa Grgić, Ivana
Izvornik
Metodički obzori (1846-1484) 8
(2013), 2;
110-117
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
algoritmi; animacija; pedagogija; vizualizacija
(algorithms; animation; pedagogy; visualization)
Sažetak
Prema konstruktivističkoj teoriji, vizualizacija pomaže učenicima u stvaranju vlastitog mentalnog modela. Ne bismo joj trebali namijeniti ulogu pomoćnog sredstva kojim nastavnik preslikava mentalni model iz svoje glave u glavu učenika principom epistemološke vjernosti. Učinkovita upotreba novih obrazovnih tehnologija mora uzeti u obzir teoriju multimedijalnog dizajna temeljenu na istraživanjima kako studenti uče. Ipak, odlučujući faktor za učinkovitost vizualizacije nije atraktivnost korištenog alata već način i stupanj uključenja učenika u razine aktivnosti koje su više od samog gledanja. Iako nastavnici dobrobiti vizualizacije smatraju značajnima, nedovoljno je koriste. To se ne može objasniti samo naporom potrebnim za traženje i učenje dobrih primjera i potrebnom prilagodbom vizualizacije predavačkom pristupu i sadržaju podučavanja. Objašnjenje može biti i u mogućoj želji nastavnika da zadrže svoju poziciju autoriteta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo, Pedagogija
Napomena
UDK: 371.3:004.925
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split