Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 702054

Pedagoški potencijal algoritamske vizualizacije u nastavi informatike


Boljat, Ivica; Pletikosa Grgić, Ivana
Pedagoški potencijal algoritamske vizualizacije u nastavi informatike // Metodički obzori, 8 (2013), 2; 110-117 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 702054 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pedagoški potencijal algoritamske vizualizacije u nastavi informatike
(Pedagogical potential of algorithm visualizations in computer science teaching COMPUTER SCIENCE TEACHING)

Autori
Boljat, Ivica ; Pletikosa Grgić, Ivana

Izvornik
Metodički obzori (1846-1484) 8 (2013), 2; 110-117

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
algoritmi; animacija; pedagogija; vizualizacija
(algorithms; animation; pedagogy; visualization)

Sažetak
Prema konstruktivističkoj teoriji, vizualizacija pomaže učenicima u stvaranju vlastitog mentalnog modela. Ne bismo joj trebali namijeniti ulogu pomoćnog sredstva kojim nastavnik preslikava mentalni model iz svoje glave u glavu učenika principom epistemološke vjernosti. Učinkovita upotreba novih obrazovnih tehnologija mora uzeti u obzir teoriju multimedijalnog dizajna temeljenu na istraživanjima kako studenti uče. Ipak, odlučujući faktor za učinkovitost vizualizacije nije atraktivnost korištenog alata već način i stupanj uključenja učenika u razine aktivnosti koje su više od samog gledanja. Iako nastavnici dobrobiti vizualizacije smatraju značajnima, nedovoljno je koriste. To se ne može objasniti samo naporom potrebnim za traženje i učenje dobrih primjera i potrebnom prilagodbom vizualizacije predavačkom pristupu i sadržaju podučavanja. Objašnjenje može biti i u mogućoj želji nastavnika da zadrže svoju poziciju autoriteta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo, Pedagogija

Napomena
UDK: 371.3:004.925



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Ivana Grgić (autor)

Avatar Url Ivica Boljat (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Boljat, Ivica; Pletikosa Grgić, Ivana
Pedagoški potencijal algoritamske vizualizacije u nastavi informatike // Metodički obzori, 8 (2013), 2; 110-117 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Boljat, I. & Pletikosa Grgić, I. (2013) Pedagoški potencijal algoritamske vizualizacije u nastavi informatike. Metodički obzori, 8 (2), 110-117.
@article{article, author = {Boljat, Ivica and Pletikosa Grgi\'{c}, Ivana}, year = {2013}, pages = {110-117}, keywords = {algoritmi, animacija, pedagogija, vizualizacija}, journal = {Metodi\v{c}ki obzori}, volume = {8}, number = {2}, issn = {1846-1484}, title = {Pedago\v{s}ki potencijal algoritamske vizualizacije u nastavi informatike}, keyword = {algoritmi, animacija, pedagogija, vizualizacija} }
@article{article, author = {Boljat, Ivica and Pletikosa Grgi\'{c}, Ivana}, year = {2013}, pages = {110-117}, keywords = {algorithms, animation, pedagogy, visualization}, journal = {Metodi\v{c}ki obzori}, volume = {8}, number = {2}, issn = {1846-1484}, title = {Pedagogical potential of algorithm visualizations in computer science teaching COMPUTER SCIENCE TEACHING}, keyword = {algorithms, animation, pedagogy, visualization} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font