Pregled bibliografske jedinice broj: 702037
Uspješnost realizacije kurikuluma tehničke kulture u očima gimnazijalaca
Uspješnost realizacije kurikuluma tehničke kulture u očima gimnazijalaca // Pedagogija i hrvatsko školstvo jučer i danas, za sutra : zbornik radova Sabora hrvatskih pedagoga / Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 1996. str. 356-360 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 702037 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uspješnost realizacije kurikuluma tehničke kulture u očima gimnazijalaca
(The technical culture curriculum realization efficiency in the eyes of grammar school pupils)
Autori
Čorkalo, Ante ; Boljat, Ivica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Pedagogija i hrvatsko školstvo jučer i danas, za sutra : zbornik radova Sabora hrvatskih pedagoga
/ Vrgoč, Hrvoje - Zagreb : Hrvatski pedagoško-književni zbor, 1996, 356-360
ISBN
953-6134-14-4
Skup
125. Sabor hrvatskih pedagoga
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 29.04.1996. - 01.05.1996
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
kurilulum; tehnološko obrazovanje; stav; gimnazija
(curriculum; technology education; attitude; grammar school)
Sažetak
Cilj rada bio je analizirati stavove i mišljenja gimnazijalaca o kurikulumu tehničke kulture, opremi koju su koristili tijekom nastave, upotrebi medija, ostvarenim ciljevima općeg tehnološkog obrazovanja, osposobljenosti nastavnika, utjecaja tehnologijskog obrazovanja na njihovo dalje školovanje te interesa za izborni, modularno organizirani predmet "Osnove tehnmike i tehnologije". Radom smo pokušali ukazati da, pored teorijskih istraživanja, trebaju biti važan putokaz u izradi prijedloga nove "Koncepcije tehnološkog obrazovanja" za osnovne škole i gimnazije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Temeljne tehničke znanosti, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split