Pregled bibliografske jedinice broj: 702036
Tehnološka metoda : razdijelnica u konfliktu zanatsko-industrijskog i tehnološkog obrazovanja
Tehnološka metoda : razdijelnica u konfliktu zanatsko-industrijskog i tehnološkog obrazovanja // Pedagogija i hrvatsko školstvo jučer i danas, za sutra : zbornik radova 125. Sabora hrvatskih pedagoga. Sv. 1 / Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 1996. str. 269-276 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 702036 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tehnološka metoda : razdijelnica u konfliktu zanatsko-industrijskog i tehnološkog obrazovanja
(The technological method : a division line in the trade-industrial and technological education conflict)
Autori
Boljat, Ivica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Pedagogija i hrvatsko školstvo jučer i danas, za sutra : zbornik radova 125. Sabora hrvatskih pedagoga. Sv. 1
/ Vrgoč, Hrvoje - Zagreb : Hrvatski pedagoško-književni zbor, 1996, 269-276
ISBN
953-6134-12-8
Skup
Sabor hrvatskih pedagoga (125 ; 1996)
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 29.04.1996. - 01.05.1996
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
tehnološka metoda; tehnološko obrazovanje; zanatsko-industrijsko obrazovanje
(technology method; technology education; vocational-industrial education)
Sažetak
Daju se viđenja istraživača o uzrocima slabog statusa tehnološkog obrazovanja i njihove preporuke za prevladavanje stanja: pogrešan redoslijed pravih pitanja, jaz shvaćanja lidera i praktičara o osnovnim ciljevima, nedostatak standarda na državnoj razini, koncepcija tehnologije ograničena na strojeve, ne i na ljude, neadekvatne forme zastupljenosti tehnoloških sadržaja, bijeg od prepoznatljivih tradicijskih sadržaja i suprotno tome, zadržavanje u industrijskoj eri emuliranja radnih procesa, neuključenost visokih tehnologija, okolina učenja temeljena na trenutnom stanju, teškoće kod integracije s akademskim sadržajima. Osnovnim sastojkom za ocjenu zastupljenosti suvremenih trendova tehnološkog obrazovanja smatramo , ne samo prisutnost visokih tehnologija, već još više "tehnološku metodu" kao osnovicu kurikuluma. Ona obuhvaća, osim klasičnog rješavanja problema, identifikaciju potreba za tehnološkim rješenjem, njegovu optimizaciju, ocjenu prihvatljivosti te primjenu i uvođenje u život i daje jamstva da će se proces izbora i preuzimanja razvijenih svjetskih tehnologija, na koji su osuđene male zemlje, moći uspješno obaviti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Temeljne tehničke znanosti, Pedagogija