Pregled bibliografske jedinice broj: 702026
Pedagoški potencijal algoritamske vizualizacije u nastavi informatike
Pedagoški potencijal algoritamske vizualizacije u nastavi informatike // Nauka i globalizacija - zbornik radova s naučnih skupova
Pale: Univerzitet u Istočnom Sarajevu, Filozofski fakultet Pale, 2014. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 702026 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pedagoški potencijal algoritamske vizualizacije u nastavi informatike
(Pedagogical potential of algorithm visualizations in computer science teaching)
Autori
Boljat, Ivica ; Luketin, Ivica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Nauka i globalizacija - zbornik radova s naučnih skupova
/ - Pale : Univerzitet u Istočnom Sarajevu, Filozofski fakultet Pale, 2014
Skup
Nauka i globalizacija
Mjesto i datum
Pale, Bosna i Hercegovina, 17.05.2013. - 19.05.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
algoritmi; animacija; pedagogija; vizualizacija
(algorithms; animation; pedagogy; visualization)
Sažetak
Prema konstruktivističkoj teoriji, vizualizacija pomaže učenicima u stvaranju vlastitog mentalnog modela. Ne bismo joj trebali namijeniti ulogu pomoćnog sredstva kojim nastavnik preslikava mentalni model iz svoje glave u glavu učenika principom epistemološke vjernosti. Učinkovita upotreba novih obrazovnih tehnologija mora uzeti u obzir teoriju multimedijalnog dizajna temeljenu na istraživanjima kako studenti uče. Ipak, odlučujući faktor za učinkovitost vizualizacije nije atraktivnost korištenog alata već način i stupanj uključenja učenika u razine aktivnosti koje su više od samog gledanja. Iako nastavnici dobrobiti vizualizacije smatraju značajnima, nedovoljno je koriste. To se ne može objasniti samo naporom potrebnim za traženje i učenje dobrih primjera i potrebnom prilagodbom vizualizacije predavačkom pristupu i sadržaju podučavanja. Objašnjenje može biti i u mogućoj želji nastavnika da zadrže svoju poziciju autoriteta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split