Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 702026

Pedagoški potencijal algoritamske vizualizacije u nastavi informatike


Boljat, Ivica; Luketin, Ivica
Pedagoški potencijal algoritamske vizualizacije u nastavi informatike // Nauka i globalizacija - zbornik radova s naučnih skupova
Pale: Univerzitet u Istočnom Sarajevu, Filozofski fakultet Pale, 2014. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 702026 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pedagoški potencijal algoritamske vizualizacije u nastavi informatike
(Pedagogical potential of algorithm visualizations in computer science teaching)

Autori
Boljat, Ivica ; Luketin, Ivica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Nauka i globalizacija - zbornik radova s naučnih skupova / - Pale : Univerzitet u Istočnom Sarajevu, Filozofski fakultet Pale, 2014

Skup
Nauka i globalizacija

Mjesto i datum
Pale, Bosna i Hercegovina, 17.05.2013. - 19.05.2013

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
algoritmi; animacija; pedagogija; vizualizacija
(algorithms; animation; pedagogy; visualization)

Sažetak
Prema konstruktivističkoj teoriji, vizualizacija pomaže učenicima u stvaranju vlastitog mentalnog modela. Ne bismo joj trebali namijeniti ulogu pomoćnog sredstva kojim nastavnik preslikava mentalni model iz svoje glave u glavu učenika principom epistemološke vjernosti. Učinkovita upotreba novih obrazovnih tehnologija mora uzeti u obzir teoriju multimedijalnog dizajna temeljenu na istraživanjima kako studenti uče. Ipak, odlučujući faktor za učinkovitost vizualizacije nije atraktivnost korištenog alata već način i stupanj uključenja učenika u razine aktivnosti koje su više od samog gledanja. Iako nastavnici dobrobiti vizualizacije smatraju značajnima, nedovoljno je koriste. To se ne može objasniti samo naporom potrebnim za traženje i učenje dobrih primjera i potrebnom prilagodbom vizualizacije predavačkom pristupu i sadržaju podučavanja. Objašnjenje može biti i u mogućoj želji nastavnika da zadrže svoju poziciju autoriteta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Ivica Boljat (autor)

Avatar Url Ivica Luketin (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Boljat, Ivica; Luketin, Ivica
Pedagoški potencijal algoritamske vizualizacije u nastavi informatike // Nauka i globalizacija - zbornik radova s naučnih skupova
Pale: Univerzitet u Istočnom Sarajevu, Filozofski fakultet Pale, 2014. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Boljat, I. & Luketin, I. (2014) Pedagoški potencijal algoritamske vizualizacije u nastavi informatike. U: Nauka i globalizacija - zbornik radova s naučnih skupova.
@article{article, author = {Boljat, Ivica and Luketin, Ivica}, year = {2014}, keywords = {algoritmi, animacija, pedagogija, vizualizacija}, title = {Pedago\v{s}ki potencijal algoritamske vizualizacije u nastavi informatike}, keyword = {algoritmi, animacija, pedagogija, vizualizacija}, publisher = {Univerzitet u Isto\v{c}nom Sarajevu, Filozofski fakultet Pale}, publisherplace = {Pale, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {Boljat, Ivica and Luketin, Ivica}, year = {2014}, keywords = {algorithms, animation, pedagogy, visualization}, title = {Pedagogical potential of algorithm visualizations in computer science teaching}, keyword = {algorithms, animation, pedagogy, visualization}, publisher = {Univerzitet u Isto\v{c}nom Sarajevu, Filozofski fakultet Pale}, publisherplace = {Pale, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font