Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 702011

Kompetencije studenata budućih učitelja za poučavanje sadržaja nastave prirode i društva


Borić, Edita; Runje, Maja
Kompetencije studenata budućih učitelja za poučavanje sadržaja nastave prirode i društva // Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja / Prskalo, Ivan ; Jurčević - Lozančić, Anka ; Braičić, Zdenko (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 41-50 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 702011 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kompetencije studenata budućih učitelja za poučavanje sadržaja nastave prirode i društva
(Competence of students future teachers in teaching the content of science and society)

Autori
Borić, Edita ; Runje, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja / Prskalo, Ivan ; Jurčević - Lozančić, Anka ; Braičić, Zdenko - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014, 41-50

Skup
Međunarodni znanstveno - stručni simpozij 14. dani Mate Demarina

Mjesto i datum
Topusko, Hrvatska, 29.05.2014. - 30.05.2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
kompetencije; studenti; Priroda i društvo; stručna znanja
(competence; students; Science and Society; expertise Uvod)

Sažetak
Od kompetentnog učitelja očekuje se da posjeduje specifična stručna znanja te različite pedagoške vještine. Cilj ovoga istraživanja je ispitati koliko studenti 3., 4. i 5. godine Učiteljskog studija u Osijeku poznaju sadržaje nastavnog predmeta Prirode i društva te koliko su kompetentni za njihovo poučavanje. Uzorak istraživanja čini 263 studenta. Za istraživanje su prikupljeni podaci o prosječnim ocjenama studenata postignutim na prirodoslovnim i metodičkim kolegijima. U istraživanju je korišten ispit znanja koji sadrži 64 zadatka objektivnog tipa. Ispitivana su znanja iz područja geografije, prirode, prometa, ljudskog tijela i zdravlja, povijesti i kulture. Rezultati su pokazali da studenti najbolje znaju područje povijesti, a najlošije područje prometa. Najslabije rezultate postigli su studenti 3. godine, a najbolje studenti 5. godine. Znanje studenata nije u skladu s njihovim prosječnim ocjenama iz kolegija kojima stječu specifična stručna znanja i kolegija kojima razvijaju različite pedagoške vještine. Iz dobivenih rezultata može se zaključiti da ispitivani studenti nemaju dovoljno znanja u pojedinim područjima za poučavanje sadržaja nastavnog predmeta Priroda i društvo od 1. do. 4. razreda.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Edita Borić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Borić, Edita; Runje, Maja
Kompetencije studenata budućih učitelja za poučavanje sadržaja nastave prirode i društva // Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja / Prskalo, Ivan ; Jurčević - Lozančić, Anka ; Braičić, Zdenko (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 41-50 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Borić, E. & Runje, M. (2014) Kompetencije studenata budućih učitelja za poučavanje sadržaja nastave prirode i društva. U: Prskalo, I., Jurčević - Lozančić, A. & Braičić, Z. (ur.)Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja.
@article{article, author = {Bori\'{c}, Edita and Runje, Maja}, year = {2014}, pages = {41-50}, keywords = {kompetencije, studenti, Priroda i dru\v{s}tvo, stru\v{c}na znanja}, title = {Kompetencije studenata budu\'{c}ih u\v{c}itelja za pou\v{c}avanje sadr\v{z}aja nastave prirode i dru\v{s}tva}, keyword = {kompetencije, studenti, Priroda i dru\v{s}tvo, stru\v{c}na znanja}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Topusko, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bori\'{c}, Edita and Runje, Maja}, year = {2014}, pages = {41-50}, keywords = {competence, students, Science and Society, expertise Uvod}, title = {Competence of students future teachers in teaching the content of science and society}, keyword = {competence, students, Science and Society, expertise Uvod}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Topusko, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font