Pregled bibliografske jedinice broj: 702011
Kompetencije studenata budućih učitelja za poučavanje sadržaja nastave prirode i društva
Kompetencije studenata budućih učitelja za poučavanje sadržaja nastave prirode i društva // Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja / Prskalo, Ivan ; Jurčević - Lozančić, Anka ; Braičić, Zdenko (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 41-50 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 702011 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kompetencije studenata budućih učitelja za poučavanje sadržaja nastave prirode i društva
(Competence of students future teachers in teaching the content of science and society)
Autori
Borić, Edita ; Runje, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja
/ Prskalo, Ivan ; Jurčević - Lozančić, Anka ; Braičić, Zdenko - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014, 41-50
Skup
Međunarodni znanstveno - stručni simpozij 14. dani Mate Demarina
Mjesto i datum
Topusko, Hrvatska, 29.05.2014. - 30.05.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
kompetencije; studenti; Priroda i društvo; stručna znanja
(competence; students; Science and Society; expertise Uvod)
Sažetak
Od kompetentnog učitelja očekuje se da posjeduje specifična stručna znanja te različite pedagoške vještine. Cilj ovoga istraživanja je ispitati koliko studenti 3., 4. i 5. godine Učiteljskog studija u Osijeku poznaju sadržaje nastavnog predmeta Prirode i društva te koliko su kompetentni za njihovo poučavanje. Uzorak istraživanja čini 263 studenta. Za istraživanje su prikupljeni podaci o prosječnim ocjenama studenata postignutim na prirodoslovnim i metodičkim kolegijima. U istraživanju je korišten ispit znanja koji sadrži 64 zadatka objektivnog tipa. Ispitivana su znanja iz područja geografije, prirode, prometa, ljudskog tijela i zdravlja, povijesti i kulture. Rezultati su pokazali da studenti najbolje znaju područje povijesti, a najlošije područje prometa. Najslabije rezultate postigli su studenti 3. godine, a najbolje studenti 5. godine. Znanje studenata nije u skladu s njihovim prosječnim ocjenama iz kolegija kojima stječu specifična stručna znanja i kolegija kojima razvijaju različite pedagoške vještine. Iz dobivenih rezultata može se zaključiti da ispitivani studenti nemaju dovoljno znanja u pojedinim područjima za poučavanje sadržaja nastavnog predmeta Priroda i društvo od 1. do. 4. razreda.
Izvorni jezik
Hrvatski