Pregled bibliografske jedinice broj: 70201
Temeljne značajke marketing miksa u djelatnostima održavanja
Temeljne značajke marketing miksa u djelatnostima održavanja // 5. međunarodno savjetovanje Održavanje ’99 : zbornik radova = 5th International Conference Maintenance ’99 : proceedings = 5. Internationale Tagung Instandhaltung ’99 : Tagungsband / van Ivančić, Ivan ; Čala, Ivo (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo održavatelja, 1999. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 70201 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Temeljne značajke marketing miksa u djelatnostima održavanja
(Basic characteristics of marketing mix in maintenance activities)
Autori
Lacković, Zlatko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
5. međunarodno savjetovanje Održavanje ’99 : zbornik radova = 5th International Conference Maintenance ’99 : proceedings = 5. Internationale Tagung Instandhaltung ’99 : Tagungsband
/ Van Ivančić, Ivan ; Čala, Ivo - Zagreb : Hrvatsko društvo održavatelja, 1999
ISBN
953-97615-1-4
Skup
Međunarodno savjetovanje Održavanje (5 ; 1999)
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 07.-0806.1999
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
marketing; marketing miks; održavanje; cijena; promocija; distribucija; proizvod; usluga
(marketing; marketing miks; maintenance; price; promotion; distribution; product; service)
Sažetak
Rad obrađuje marketing u djelatnostima održavanja, osobito elemente marketing miksa. Svi elementi marketing miksa imaju svoje posebne značajke ali najbitnija obilježja ima samo proizvod odnosno usluga. Usluga održavanja je nedjeljiva od davatelja, zato njoj treba posvetiti najveću pozornost.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
149110
Ustanove:
Građevinski i arhitektonski fakultet Osijek
Profili:
Zlatko Lacković
(autor)