Pregled bibliografske jedinice broj: 701999
Pravci razvoja modularnog koncepta nastave u pozivnom i općem obeazovanju
Pravci razvoja modularnog koncepta nastave u pozivnom i općem obeazovanju // Školski vjesnik - Časopis za pedagoška i školska pitanja, 49 (2000), 1; 35-44 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 701999 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pravci razvoja modularnog koncepta nastave u pozivnom i općem obeazovanju
(Development of modular concept of teaching in vocational and general education)
Autori
Boljat, Ivica
Izvornik
Školski vjesnik - Časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 49
(2000), 1;
35-44
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
modularna nastava; razvoj; modularizacija; hijerarhija
(modular teaching; development; modularization; hierarchy)
Sažetak
Razmatra se razvoj modularnog koncepta od stidljivih, pojedinačnih pokušaja do sustavnog pristupa modularizaciju u Škotskoj, Australiji, Engleskoj, Walesu, Nizozemskoj i Danskoj. Prikladan je za pozivne škole i relevantan kad je definiran koherentni sustav standardiziranih umijeća. Budući se temelji na kompeticijama predviđenog radnog mjesta, podložni su čestim promjenams. Bolje se prihvaćaju kratki, osvježavajući kursevi od generičkih. Daje kvalifikaciju učenicioma slabim u formalnom obrazovanju. Kako je tim pristupom otežana integracija pozivnog i akademskog obrazovanja, daju se osnovne naznake hijerarhijske modularne strukture usredotočene na projektno problemski aktivni pristup u izgradnji intelektualnih vještina.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- LISA: Library and Information Science Abstracts
- LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
- MLA - Modern Language Abstracts
- Education Research Complete with Full Text EBSCO Publishing