Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 701999

Pravci razvoja modularnog koncepta nastave u pozivnom i općem obeazovanju


Boljat, Ivica
Pravci razvoja modularnog koncepta nastave u pozivnom i općem obeazovanju // Školski vjesnik - Časopis za pedagoška i školska pitanja, 49 (2000), 1; 35-44 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 701999 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pravci razvoja modularnog koncepta nastave u pozivnom i općem obeazovanju
(Development of modular concept of teaching in vocational and general education)

Autori
Boljat, Ivica

Izvornik
Školski vjesnik - Časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 49 (2000), 1; 35-44

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
modularna nastava; razvoj; modularizacija; hijerarhija
(modular teaching; development; modularization; hierarchy)

Sažetak
Razmatra se razvoj modularnog koncepta od stidljivih, pojedinačnih pokušaja do sustavnog pristupa modularizaciju u Škotskoj, Australiji, Engleskoj, Walesu, Nizozemskoj i Danskoj. Prikladan je za pozivne škole i relevantan kad je definiran koherentni sustav standardiziranih umijeća. Budući se temelji na kompeticijama predviđenog radnog mjesta, podložni su čestim promjenams. Bolje se prihvaćaju kratki, osvježavajući kursevi od generičkih. Daje kvalifikaciju učenicioma slabim u formalnom obrazovanju. Kako je tim pristupom otežana integracija pozivnog i akademskog obrazovanja, daju se osnovne naznake hijerarhijske modularne strukture usredotočene na projektno problemski aktivni pristup u izgradnji intelektualnih vještina.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Ivica Boljat (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Boljat, Ivica
Pravci razvoja modularnog koncepta nastave u pozivnom i općem obeazovanju // Školski vjesnik - Časopis za pedagoška i školska pitanja, 49 (2000), 1; 35-44 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Boljat, I. (2000) Pravci razvoja modularnog koncepta nastave u pozivnom i općem obeazovanju. Školski vjesnik - Časopis za pedagoška i školska pitanja, 49 (1), 35-44.
@article{article, author = {Boljat, Ivica}, year = {2000}, pages = {35-44}, keywords = {modularna nastava, razvoj, modularizacija, hijerarhija}, journal = {\v{S}kolski vjesnik - \v{C}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {49}, number = {1}, issn = {0037-654X}, title = {Pravci razvoja modularnog koncepta nastave u pozivnom i op\'{c}em obeazovanju}, keyword = {modularna nastava, razvoj, modularizacija, hijerarhija} }
@article{article, author = {Boljat, Ivica}, year = {2000}, pages = {35-44}, keywords = {modular teaching, development, modularization, hierarchy}, journal = {\v{S}kolski vjesnik - \v{C}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {49}, number = {1}, issn = {0037-654X}, title = {Development of modular concept of teaching in vocational and general education}, keyword = {modular teaching, development, modularization, hierarchy} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • LISA: Library and Information Science Abstracts
  • LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • MLA - Modern Language Abstracts
  • Education Research Complete with Full Text EBSCO Publishing





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font