Pregled bibliografske jedinice broj: 701998
Modeli u pedagogiji - nužno zlo ili krajnji doseg?
Modeli u pedagogiji - nužno zlo ili krajnji doseg? // Školski vjesnik, 45 (1996), 1; 5-14 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 701998 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Modeli u pedagogiji - nužno zlo ili krajnji doseg?
(Models in pedagogy - transitory state or definite attain)
Autori
Boljat, Ivica
Izvornik
Školski vjesnik (0037-654X) 45
(1996), 1;
5-14
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
model; pedagogija; klasifikacija; primjena
(model; pedagogy; classification; application)
Sažetak
U radu se razmatraju interpretacije pojma model, njegove zadaće i mogućnosti te njegov odnos spram teorije, posebice u pedagogiji. Modeliranje je, na sadašnjem stupnju razvoja pedagogije, pristup koji najbolje vodi teorijskom uozbiljenju njenih disciplina. Najrazvijeniji modeli već su sada na stupnju kad ih se može smatrati teorijama u blažem smislu, dok su kruti, Popperovski zahtjevi, neprimjereni pedagogiji koja ih ni ubuduće neće moći ispuniti, niti će za tim imati potrebe.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- LISA: Library and Information Science Abstracts
- LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
- MLA - Modern Language Abstracts
- Education Research Complete with Full Text EBSCO Publishing