Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 701998

Modeli u pedagogiji - nužno zlo ili krajnji doseg?


Boljat, Ivica
Modeli u pedagogiji - nužno zlo ili krajnji doseg? // Školski vjesnik, 45 (1996), 1; 5-14 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 701998 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Modeli u pedagogiji - nužno zlo ili krajnji doseg?
(Models in pedagogy - transitory state or definite attain)

Autori
Boljat, Ivica

Izvornik
Školski vjesnik (0037-654X) 45 (1996), 1; 5-14

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
model; pedagogija; klasifikacija; primjena
(model; pedagogy; classification; application)

Sažetak
U radu se razmatraju interpretacije pojma model, njegove zadaće i mogućnosti te njegov odnos spram teorije, posebice u pedagogiji. Modeliranje je, na sadašnjem stupnju razvoja pedagogije, pristup koji najbolje vodi teorijskom uozbiljenju njenih disciplina. Najrazvijeniji modeli već su sada na stupnju kad ih se može smatrati teorijama u blažem smislu, dok su kruti, Popperovski zahtjevi, neprimjereni pedagogiji koja ih ni ubuduće neće moći ispuniti, niti će za tim imati potrebe.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Ivica Boljat (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Boljat, Ivica
Modeli u pedagogiji - nužno zlo ili krajnji doseg? // Školski vjesnik, 45 (1996), 1; 5-14 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Boljat, I. (1996) Modeli u pedagogiji - nužno zlo ili krajnji doseg?. Školski vjesnik, 45 (1), 5-14.
@article{article, author = {Boljat, Ivica}, year = {1996}, pages = {5-14}, keywords = {model, pedagogija, klasifikacija, primjena}, journal = {\v{S}kolski vjesnik}, volume = {45}, number = {1}, issn = {0037-654X}, title = {Modeli u pedagogiji - nu\v{z}no zlo ili krajnji doseg?}, keyword = {model, pedagogija, klasifikacija, primjena} }
@article{article, author = {Boljat, Ivica}, year = {1996}, pages = {5-14}, keywords = {model, pedagogy, classification, application}, journal = {\v{S}kolski vjesnik}, volume = {45}, number = {1}, issn = {0037-654X}, title = {Models in pedagogy - transitory state or definite attain}, keyword = {model, pedagogy, classification, application} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • LISA: Library and Information Science Abstracts
  • LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • MLA - Modern Language Abstracts
  • Education Research Complete with Full Text EBSCO Publishing





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font