Pregled bibliografske jedinice broj: 701897
Ciljano Internet reklamiranje i računalne prijevare
Ciljano Internet reklamiranje i računalne prijevare // 15. SLOVENSKI DNEVI VARSTVOSLOVJA, Quo vadis: Nadzorovanje in kaznovanje v Sloveniji, Zbornik povzetkov / Flander, Benjamin ; Areh, Igor ; Jere, Maja (ur.).
Ljubljana: Univerza v Mariboru, Fakulteta za varnostne vede, 2014. str. 61-61 (predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 701897 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ciljano Internet reklamiranje i računalne
prijevare
(Target Internet advertising and computer fraud)
Autori
Škrtić, Dražen ; Protrka, Nikola
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
15. SLOVENSKI DNEVI VARSTVOSLOVJA, Quo vadis: Nadzorovanje in kaznovanje v Sloveniji, Zbornik povzetkov
/ Flander, Benjamin ; Areh, Igor ; Jere, Maja - Ljubljana : Univerza v Mariboru, Fakulteta za varnostne vede, 2014, 61-61
ISBN
978-961-6821-45-2
Skup
15. SLOVENSKI DNEVI VARSTVOSLOVJA, Quo vadis: Nadzorovanje in kaznovanje v Sloveniji
Mjesto i datum
Ljubljana, Slovenija, 04.06.2014. - 05.06.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
Klik prijevare ; Internet reklamiranje ; banner ; e-target reklame
(pay-per-click fraud ; Internet advertising ; banner ; e-target advertising)
Sažetak
Reklamiranje na internetskim stranicama plaćanjem broja pristupa reklami ili internetskoj stranici oglašivača (pay-per- click) svakodnevno raste. Oglašivač vlasniku portala na kojem je postavljena reklama plaća prema broju korisnika Interneta koji su pristupili reklami klikom nalink ili banneri pristupili Internet stranici oglašivača.Praćenje tijeka, procjene stvarnog učinkareklamne kampanje i eliminiranje prijevara od posebnog je interesa za vlasnika portala i oglašivača.Prijevara se sastoji u svakom pristupu reklami koji nije ostvario potencijalni klijent već je pristup reklami inicirao vlasnik portala, entitet povezan s vlasnikom portala ili drugi korisnik Interneta, s ciljem pribavljanja imovinske koristi vlasniku portala ili nanošenja štete oglašivaču. U radu se daje pregled metoda i tehnika analizetijeka reklamne kampanje koje koristevlasnici portalaradi pozicioniranja i naplate reklamiranja, oglašivači radi prilagođavanja reklamne kampanje te tijela kaznenog progona radi pribavljanja digitalnih dokaza i procesuiranja počinitelja prijevare.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
MUP, Policijska akademija "Prvi hrvatski redarstvenik", Veleučilište kriminalistike i javne sigurnosti,
Sveučilište Libertas