Pregled bibliografske jedinice broj: 701722
Komparativna analiza kurikuluma nastave glazbe Hrvatske i drugih odabranih zemalja
Komparativna analiza kurikuluma nastave glazbe Hrvatske i drugih odabranih zemalja // Napredak (Zagreb), 155 (2014), 1-2; 77-90 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 701722 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komparativna analiza kurikuluma nastave glazbe
Hrvatske i drugih odabranih zemalja
(Comparative analysis of music teaching curriculum
of Croatia and other selected countries)
Autori
Zrinka Šimunović
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 155
(2014), 1-2;
77-90
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
nastava glazbe ; kurikulum ; ciljevi ; nastavna područja ; vrednovanje postignuća ; komparativna analiza
(music ; teaching ; curriculum ; objectives ; teaching domains ; achievements evaluation ; comparative analysis)
Sažetak
Ovaj rad proučava i uspoređuje stanje nastave glazbe u kurikulumu Hrvatske i drugih zemalja. U uvodnom je dijelu predstavljen razvoj nastave glazbe i glazbenog obrazovanja od antičke Grčke do današnjih dana, s podrobnijim opisom razvoja nastave glazbe u Hrvatskoj. Slijedi komparativna analiza odabranih zemalja kojom se uspoređuju određene sastavnice kurikuluma kao što su: ciljevi predmeta, organizacija nastave glazbe, te vrednovanje učeničkih postignuća. Područje koje je najzastupljenije u svim kurikulumima proučavanih zemalja je područje izvođenja glazbe. Razlike su u kurikulumima najviše vidljive u organizaciji nastave i nastavnom području stvaralaštvo. Nakon usporedbe i analize zaključeno je kako je Hrvatska u zadnjih nekoliko godina postavila dobre temelje za izradu predmetnog kurikuluma, ali i kako se neka kurikulumska područja po uzoru na neke zemlje trebaju osuvremeniti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts
- Worldwide Political Science Abstracts
- Social Services
- Linguistic & Language Behavior Abstracts
- Education Research Complete with Full Text (EBSCO)
- ERA-Educational Research Abstracts
- Hrčak-Portal znanstvenih časopisa RH