Pregled bibliografske jedinice broj: 701593
Tehnološko obrazovanje - eutanazija ili revitalizacija (stavovi splitskih gimnazijalaca
Tehnološko obrazovanje - eutanazija ili revitalizacija (stavovi splitskih gimnazijalaca // Napredak (Zagreb), 137 (1996), 3; 5-14 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni članak, znanstveni)
CROSBI ID: 701593 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tehnološko obrazovanje - eutanazija ili revitalizacija (stavovi splitskih gimnazijalaca
(Technology education - euthanasia or revitalization? (Split's high school students attitudes))
Autori
Boljat, Ivica
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 137
(1996), 3;
5-14
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni članak, znanstveni
Ključne riječi
tehnološko obrazovanje; modularna nastava; teme; legitimitet
(technology education; modular teaching; topics; legitimacy)
Sažetak
Nakon uvodnog pregleda problema statusa i integracije tehnoloških tema u kurikulum općeobrazovnih škola, daju se rezultati istraživanja stavova o tehnološkom obrazovanju na uzorku od 277 učenika trećih razreda splitskih gimnazija. Znatno veći interes pokazuju prema projektnom, modularnom pristupu (52, 7%) nego klasičnom (4%), relativno je visoka zainteresiranost i kod učenica (43%) ali za primjene u domaćinstvu i medicini. U ovisnosti o smjeru interes se kreće od 47% za jezični do 72% za matematički. Najveći je problem, po njihovu mišljenmju, slaba ili djelomična osposobljenost nastavnika (60%), pogotovo za informatičke i elektroničke sadržaje, pa se za eventualnu realizaciju izbornih programa u gimnaziji preporučuje timski rad pedagoški osposobljenih inženjera s iskustvom u projektiranju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Education Research Abstracts Online
- LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
- Social Services Abstracts
- Sociological Abstracts
- Worldwide Political Science Abstracts