Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 701593

Tehnološko obrazovanje - eutanazija ili revitalizacija (stavovi splitskih gimnazijalaca


Boljat, Ivica
Tehnološko obrazovanje - eutanazija ili revitalizacija (stavovi splitskih gimnazijalaca // Napredak (Zagreb), 137 (1996), 3; 5-14 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni članak, znanstveni)


CROSBI ID: 701593 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Tehnološko obrazovanje - eutanazija ili revitalizacija (stavovi splitskih gimnazijalaca
(Technology education - euthanasia or revitalization? (Split's high school students attitudes))

Autori
Boljat, Ivica

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 137 (1996), 3; 5-14

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni članak, znanstveni

Ključne riječi
tehnološko obrazovanje; modularna nastava; teme; legitimitet
(technology education; modular teaching; topics; legitimacy)

Sažetak
Nakon uvodnog pregleda problema statusa i integracije tehnoloških tema u kurikulum općeobrazovnih škola, daju se rezultati istraživanja stavova o tehnološkom obrazovanju na uzorku od 277 učenika trećih razreda splitskih gimnazija. Znatno veći interes pokazuju prema projektnom, modularnom pristupu (52, 7%) nego klasičnom (4%), relativno je visoka zainteresiranost i kod učenica (43%) ali za primjene u domaćinstvu i medicini. U ovisnosti o smjeru interes se kreće od 47% za jezični do 72% za matematički. Najveći je problem, po njihovu mišljenmju, slaba ili djelomična osposobljenost nastavnika (60%), pogotovo za informatičke i elektroničke sadržaje, pa se za eventualnu realizaciju izbornih programa u gimnaziji preporučuje timski rad pedagoški osposobljenih inženjera s iskustvom u projektiranju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Ivica Boljat (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Boljat, Ivica
Tehnološko obrazovanje - eutanazija ili revitalizacija (stavovi splitskih gimnazijalaca // Napredak (Zagreb), 137 (1996), 3; 5-14 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni članak, znanstveni)
Boljat, I. (1996) Tehnološko obrazovanje - eutanazija ili revitalizacija (stavovi splitskih gimnazijalaca. Napredak (Zagreb), 137 (3), 5-14.
@article{article, author = {Boljat, Ivica}, year = {1996}, pages = {5-14}, keywords = {tehnolo\v{s}ko obrazovanje, modularna nastava, teme, legitimitet}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {137}, number = {3}, issn = {1330-0059}, title = {Tehnolo\v{s}ko obrazovanje - eutanazija ili revitalizacija (stavovi splitskih gimnazijalaca}, keyword = {tehnolo\v{s}ko obrazovanje, modularna nastava, teme, legitimitet} }
@article{article, author = {Boljat, Ivica}, year = {1996}, pages = {5-14}, keywords = {technology education, modular teaching, topics, legitimacy}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {137}, number = {3}, issn = {1330-0059}, title = {Technology education - euthanasia or revitalization? (Split's high school students attitudes)}, keyword = {technology education, modular teaching, topics, legitimacy} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Education Research Abstracts Online
  • LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • Social Services Abstracts
  • Sociological Abstracts
  • Worldwide Political Science Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font