Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 701066

Koliko programiranja i kada nam treba u kurikulu za osnovne i srednje škole?


Čičin Šain, Marina; Babić, Snježana
Koliko programiranja i kada nam treba u kurikulu za osnovne i srednje škole? // Proceedings of 37th International Convention MIPRO 2014. / Biljanović, Petar (ur.).
Rijeka, 2014. str. 1127-1129 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 701066 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Koliko programiranja i kada nam treba u kurikulu za osnovne i srednje škole?

Autori
Čičin Šain, Marina ; Babić, Snježana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Proceedings of 37th International Convention MIPRO 2014. / Biljanović, Petar - Rijeka, 2014, 1127-1129

Skup
Croatian Society for Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics - MIPRO, 2014.

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 26.05.2014. - 30.05.2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
programiranje ; početnica ; metoda ; mema

Sažetak
Danas je učenicima razvoj znanja, vještina i sposobnosti iz područja programiranja omogućen na različim obrazovnim razinama u različitom obimu kroz formalni, neformalni i informalni oblik obrazovanja. Međutim obrazovna praksa pokazuje da je programiranje za većinu učenika poput matematike, uglavnom slabo prihvaćeno i nepopularno. Stoga je važno pronaći načine koji će olakšati process učenja i poučavanja programiranja, te potaknuti kod učenika želju za razvojem u području programiranja. S druge strane, važno je pronaći odgovarajuću razinu zastupljenosti programiranja u kurikulu za osnovne i srednje škole. (A moglo bi biti lakše.). Ovaj rad opisuje jednu mogućnost kako se to može postići.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Računarstvo



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka,
Veleučilište u Rijeci

Profili:

Avatar Url Marina Čičin-Šain (autor)

Avatar Url Snježana Babić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Čičin Šain, Marina; Babić, Snježana
Koliko programiranja i kada nam treba u kurikulu za osnovne i srednje škole? // Proceedings of 37th International Convention MIPRO 2014. / Biljanović, Petar (ur.).
Rijeka, 2014. str. 1127-1129 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Čičin Šain, M. & Babić, S. (2014) Koliko programiranja i kada nam treba u kurikulu za osnovne i srednje škole?. U: Biljanović, P. (ur.)Proceedings of 37th International Convention MIPRO 2014..
@article{article, author = {\v{C}i\v{c}in \v{S}ain, Marina and Babi\'{c}, Snje\v{z}ana}, editor = {Biljanovi\'{c}, P.}, year = {2014}, pages = {1127-1129}, keywords = {programiranje, po\v{c}etnica, metoda, mema}, title = {Koliko programiranja i kada nam treba u kurikulu za osnovne i srednje \v{s}kole?}, keyword = {programiranje, po\v{c}etnica, metoda, mema}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{C}i\v{c}in \v{S}ain, Marina and Babi\'{c}, Snje\v{z}ana}, editor = {Biljanovi\'{c}, P.}, year = {2014}, pages = {1127-1129}, keywords = {programiranje, po\v{c}etnica, metoda, mema}, title = {Koliko programiranja i kada nam treba u kurikulu za osnovne i srednje \v{s}kole?}, keyword = {programiranje, po\v{c}etnica, metoda, mema}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font