Pregled bibliografske jedinice broj: 701066
Koliko programiranja i kada nam treba u kurikulu za osnovne i srednje škole?
Koliko programiranja i kada nam treba u kurikulu za osnovne i srednje škole? // Proceedings of 37th International Convention MIPRO 2014. / Biljanović, Petar (ur.).
Rijeka, 2014. str. 1127-1129 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 701066 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Koliko programiranja i kada nam treba u kurikulu za osnovne i srednje škole?
Autori
Čičin Šain, Marina ; Babić, Snježana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Proceedings of 37th International Convention MIPRO 2014.
/ Biljanović, Petar - Rijeka, 2014, 1127-1129
Skup
Croatian Society for Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics - MIPRO, 2014.
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 26.05.2014. - 30.05.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
programiranje ; početnica ; metoda ; mema
Sažetak
Danas je učenicima razvoj znanja, vještina i sposobnosti iz područja programiranja omogućen na različim obrazovnim razinama u različitom obimu kroz formalni, neformalni i informalni oblik obrazovanja. Međutim obrazovna praksa pokazuje da je programiranje za većinu učenika poput matematike, uglavnom slabo prihvaćeno i nepopularno. Stoga je važno pronaći načine koji će olakšati process učenja i poučavanja programiranja, te potaknuti kod učenika želju za razvojem u području programiranja. S druge strane, važno je pronaći odgovarajuću razinu zastupljenosti programiranja u kurikulu za osnovne i srednje škole. (A moglo bi biti lakše.). Ovaj rad opisuje jednu mogućnost kako se to može postići.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Računarstvo
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka,
Veleučilište u Rijeci