Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 700885

Utjecaj vizualne komunikacije u oglašavanju na oblikovanje percepcije


Jeličić, Anita
Utjecaj vizualne komunikacije u oglašavanju na oblikovanje percepcije // Mediji i turizam
Zadar: Sveučilište u Zadru, Odjel za informatologiju i komunikologiju, 2009. (predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 700885 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj vizualne komunikacije u oglašavanju na oblikovanje percepcije
(The Impact of Visual Communication in Advertising in Shaping Perceptions)

Autori
Jeličić, Anita

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Mediji i turizam / - Zadar : Sveučilište u Zadru, Odjel za informatologiju i komunikologiju, 2009

ISBN
978-953-7237-36-3

Skup
Međunarodni znanstveni skup Mediji i turizam

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 20.03.2009. - 22.03.2009

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
Vizualna komunikacija; Plakat; Oglašavanje; Manipulacija; Odnosi s javnošću
(Visual communication; Poster; Advertising; Manipulation; Public relations)

Sažetak
Komuniciranje vizualnim signalima ima prednosti pred ostalim komunikacijskim sredstvima. Vizualna poruka dolazi do primatelja simultano, brzinom svjetlosti. Intezitet, boja, kretanje kao sastavni dijelovi vizualnog kununiciranja poruka su neograničeni. Vizualno komuniciranje kreira vizualne oblike i informacije. To uključuje sve informacije koje organ vida prima iz okoline pa i sve što se tiska. Vizualna okolina prepuna je informacija, tako velika ponuda nas kao promatrače čini površnima, a naše oko zbog sporosti ne može percipirati ni dekodirati sve elemente koje sadrži plakat. Međuodnos između oglašavanja, javnosti i komunikacije postojao je oduvijek kao aktivna interakcijska komunikacija koja je osobito aktualna u današnje vrijeme. Oglašavanje je promišljen i sistematičan pokušaj oblikovanja percepcije, manipulacijom spoznaja i izravnog ponasanja s krajnjim ciljem da se postigne reakcija koju promotor priželjkuje. Oglašavanje prolazi značajne promjene radi opstanka u uvjetima intenzivne konkurencije i transformacije kroz koje prolaze mnoge zemlje i regije. Ono danas koristi svaki raspoloživ medij masovne komunikacije zato da proda proizvod/uslugu. Masovna kultura koristi masovne medije. Potrošač je izložen velikom broju poruka oglašavanja tokom jednog dana. Čak i onda kada mu uopće nije namjera "pratiti" oglašavanje, izložen je porukama oglašivača u šetnji gradom, u vožnji automobilom. Oglašavanje je jedan od elemenata naše kulture, ono mijenja i formira moderne stilove života.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Dubrovniku

Profili:

Avatar Url Anita Jeličić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jeličić, Anita
Utjecaj vizualne komunikacije u oglašavanju na oblikovanje percepcije // Mediji i turizam
Zadar: Sveučilište u Zadru, Odjel za informatologiju i komunikologiju, 2009. (predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)
Jeličić, A. (2009) Utjecaj vizualne komunikacije u oglašavanju na oblikovanje percepcije. U: Mediji i turizam.
@article{article, author = {Jeli\v{c}i\'{c}, Anita}, year = {2009}, pages = {31}, keywords = {Vizualna komunikacija, Plakat, Ogla\v{s}avanje, Manipulacija, Odnosi s javno\v{s}\'{c}u}, isbn = {978-953-7237-36-3}, title = {Utjecaj vizualne komunikacije u ogla\v{s}avanju na oblikovanje percepcije}, keyword = {Vizualna komunikacija, Plakat, Ogla\v{s}avanje, Manipulacija, Odnosi s javno\v{s}\'{c}u}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru, Odjel za informatologiju i komunikologiju}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Jeli\v{c}i\'{c}, Anita}, year = {2009}, pages = {31}, keywords = {Visual communication, Poster, Advertising, Manipulation, Public relations}, isbn = {978-953-7237-36-3}, title = {The Impact of Visual Communication in Advertising in Shaping Perceptions}, keyword = {Visual communication, Poster, Advertising, Manipulation, Public relations}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru, Odjel za informatologiju i komunikologiju}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font