Pregled bibliografske jedinice broj: 700784
Business politike i medija u dobu zastarjelih pojmova
Business politike i medija u dobu zastarjelih pojmova // Zeničke sveske, 1 (2010), 11; 51-63 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, stručni)
CROSBI ID: 700784 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Business politike i medija u dobu zastarjelih
pojmova
(Business of Politics and Media in the Era of
Outdated Notions)
Autori
Alić, Sead
Izvornik
Zeničke sveske (1840-0868) 1
(2010), 11;
51-63
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, stručni
Ključne riječi
biznis ; politika ; novinari ; mas mediji
(business ; politics ; journalists ; massmedia)
Sažetak
Elektonički mediji određuju ponašanje većine suvremenoga svjetskog građanstva. Otvoreno ili prikriveno oblikuju svijest svojih konzumenata. u dobu slike svijeta novinari moćnih elektroničkih medija više manje igraju svoje uloge, ne propitkujući previše.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Filozofija