Pregled bibliografske jedinice broj: 700539
Andragogija u funkciji osobnog razvoja
Andragogija u funkciji osobnog razvoja. Rijeka: Hrvatsko futurološko društvo, 2012 (monografija)
CROSBI ID: 700539 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Andragogija u funkciji osobnog razvoja
(Andragogy in Function of Personal Development)
Autori
Kiss, Irena
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Hrvatsko futurološko društvo
Grad
Rijeka
Godina
2012
Stranica
111
ISBN
978-953-95074-9-5
Ključne riječi
cjeloživotno obrazovanje ; zapošljivost ; obrazovna motivacija ; obrazovna spremnost
(lifelong learning ; employability ; educational motivation ; educational preparedness)
Sažetak
Cjeloživotno obrazovanje podrazumijeva kontinuirani proces pripreme za zanimanja koja proizlaze iz zahtjeva tehnološkog razvoja i konkretnih potreba društva. Zajedno s radom čini područje u kojem prosuđivanje nekih čovjekovih karakteristika ima veliko značenje ne samo u životu pojedinca, već i za cijelo društvo. Pored zahtjeva u pogledu motivacije i spremnosti pojedinca za cjeloživotno obrazovanje, u obzir se uzimaju tendencije gospodarskih promjena, zahtjevi tržišta radne snage, trend zastarijevanja stečenih znanja i vještina. Objašnjenja rezultata dobivenih statističkim analizama istraživanja provedenog na reprezentativnom uzorku ispitanika upućuju na činjenicu da bi višegodišnjim praćenjem kretanja ponude i potražnje na tržištu rada i ostalih čimbenika koji na njega utječu, bilo moguće predvidjeti buduća gospodarska kretanja i u skladu s tim, dugoročnim planskim pristupom pozitivno djelovati na njegov razvoj. Programi profesionalnog usmjeravanja, prekvalifikacije i doškolovanja mogli bi pozitivno utjecati na problem otežane zapošljivosti, obeshrabrenosti uzrokovane dugotrajnom nezaposlenošću i obrazovnu motivaciju. Reforma sustava cjeloživotnog obrazovanja može biti provedena samo uz strateški organiziranu obrazovnu politiku koja bi postupno nadvladala jaz između modernih obrazovnih trendova i standarda zemalja u tranziciji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka,
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Profili:
Irena Kiss
(autor)