Pregled bibliografske jedinice broj: 700496
Dubinski komunikacijski osjećaji živih:smrt u suicidu
Dubinski komunikacijski osjećaji živih:smrt u suicidu // Media, culture and public relations, 5 (2014), 47-51 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 700496 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dubinski komunikacijski osjećaji živih:smrt u suicidu
(Deep comunicational feelings of lives:death in suicide)
Autori
Pavlović, Eduard ; Vučić Peitl, Marija ; Pešić, Vesna
Izvornik
Media, culture and public relations (1333-6371) 5
(2014);
47-51
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
suicid; pokop; osjećaji
(suicide; entombment; feelings)
Sažetak
Cilj ovog rada je bio istražiti jačinu ili intenzitet osjećaja živih pri pomisli na pokop njima dragih ili bliskih osoba koje su počinile samoubojstvo. Planiralo se dragovoljno i anonimno anketiranje nasumice odabranih 30 zdravih muškaraca i 30 zdravih žena putem upitnika u kojem je ponuđeno 5 osjećajnih kategorija / abecedno nanizanih ( kriv/kriva, kukavičan/kukavična, ogorčen/ogorčena, prevaren/prevarena, zbunjen/zbunjena ) kojima je trebalo odrediti poziciju jačine odn. intenziteta od 1. do 5. mjesta. Preliminarni rezultati ukazuju da su anketirani pri pomisli na pokop njima dragih ili bliskih osoba koje su se ubile, uglavnom, na prvo mjesto stavljali osjećaj zbunjenosti, potom je u većini slijedio osjećaj ogorčenosti i donekle prevarenosti. Za raspraviti bi bilo koliko u stvaranju ovakvih osjećaja svoje mjesto imaju kultura, religija pak i mediji. Zaključiti bi se moglo da se kada se radi o pomisli na dragu ili blisku osobu koja je počinila suicid osobe oba spola uglavnom osjećaju zbunjeno.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti, Psihologija, Teologija