Pregled bibliografske jedinice broj: 700470
Krizni menadžment i suvremeni trendovi u kriznom komuniciranju
Krizni menadžment i suvremeni trendovi u kriznom komuniciranju // Zbornik radova "Menadžment" / Vinko Morović (ur.).
Zagreb: Veleučilište Baltazar Zaprešić, 2014. str. 481-491 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 700470 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Krizni menadžment i suvremeni trendovi u kriznom
komuniciranju
(Crisis Management and Contemporary Trends in
Crisis Communication)
Autori
Mihaljević, Branko ; Mihalinčić, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova "Menadžment"
/ Vinko Morović - Zagreb : Veleučilište Baltazar Zaprešić, 2014, 481-491
ISBN
978-953-7670-93-1
Skup
Znanstveno - stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem "Menadžment"
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 06.06.2014. - 07.06.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
krizni menadžment ; krizno komuniciranje ; efikasnost
(crisis management ; crisis communication ; efficiency)
Sažetak
Gotovo sve suvremene organizacije - gospodarske i političke, državne institucije ali i pojedinci djeluju u kriznom okruženju. Neke krize nanose velike i nepopravljive štete, a iz nekih kriznih situacija se može izići sa boljim ugledom. Za svaku organizaciju je posebno važno da u kriznim situacijama ostvaruje efikasnu komunikaciju sa javnošću. Način na koji mediji izvješćuju o krizi bitno utječe na percepciju svih dionika i na formiranje stavova po pitanjima odgovornosti za nastalu krizu. Zbog velike važnosti kriza u životu organizacija, institucija i pojedinaca, danas se u kriznom menadžmentu pridaje velika pozornost suvremenim trendovima u kriznom komuniciranju. Poboljšanje efikasnosti kriznog menadžmenta moguće je ostvariti primjenom suvremenih koncepcija kriznog komuniciranja. Autori u radu definiraju temeljne pojmove krize, kriznog menadžmenta i kriznog komuniciranja, sa željom da ukažu na mogući prostor za unapređenje efikasnosti kriznog menadžmenta upravo kroz suvremene trendove u kriznom komuniciranju. U analizi i teorijskom određenju, autori posebno naglašavaju utjecaj krize na ugled organizacije, kao i koju bi ulogu trebala imati komunikacija za efikasno funkcioniranje kriznog menadžmenta. Usvajanje i prakticiranje procesnog i sustavnog pristupa kriznom menadžmentu i kriznom komuniciranju, kao i izbor prikladne strategije kriznog komuniciranja temeljni je preduvjet za povećanje efikasnosti kriznog menadžmenta, zaključuju autori.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Politologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb