Pregled bibliografske jedinice broj: 700364
Planiranje posjeta djece predškolske dobi Parku prirode Kopački rit
Planiranje posjeta djece predškolske dobi Parku prirode Kopački rit, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Učiteljski fakultet u Osijeku, Dislocirani studij u Slavonskom Brodu, Osijek
CROSBI ID: 700364 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Planiranje posjeta djece predškolske dobi Parku prirode Kopački rit
(Planning a visit of preschoolers to the nature park Kopački rit)
Autori
Lukačević, Đurđica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet u Osijeku, Dislocirani studij u Slavonskom Brodu
Mjesto
Osijek
Datum
20.02
Godina
2014
Stranica
31
Mentor
Bogut, Irella
Neposredni voditelj
Užarević, Zvonimir
Ključne riječi
ekologija; živa bića; životna okolina; odgoj; obrazovanje
(ecology; beeings; life environment; education)
Sažetak
Suvremeni život sve više nameće nove teme koje bi trebali raditi s djecom. Ekološki odgoj postaje nužna potreba da bi djeca očuvala svoju egzistenciju na planetu. Ekološki odgoj je vrlo malo metodički proučen s obzirom na mogućnosti predškolske djece. Ugroženost životne okoline dovodi do potrebe razvoja ekološke svijesti još u ranoj životnoj dobi. Izbor projektnoga pristupa omogućuje aktivan i djelotvoran odnos djeteta prema prirodi i okolišu, osposobljava ga za samoobrazovanje, uvažava njegovu znatiželju i interese. Tako djeca stječu znanja osobnom aktivnošću, spoznavanjem problema i planiranjem njegova rješenja. U odgojno-obrazovnoj teoriji i praksi ekološki odgoj aktualan je i potreban, ne samo u području odnosa čovjeka i prirode, nego i u području svih međuljudskih odnosa. Odgoj i obrazovanje za okoliš bitan su preduvjet i okosnica onog što se želi postići većom društvenom brigom za razvoj ekološke svijesti djece, mladih i odraslih. Roditelji svojim modelom ponašanja imaju najvažniji utjecaj na dijete. Potreba za komunikacijom u razvoju osjetljivosti djece za okoliš ima dva aspekta - institucionalni i izvaninstitucionalni. U predškolskim i školskim institucijama eko-senzibilnost djece možemo razvijati i kroz likovnu kulturu-djeca putem igre, neprimjetno i nenametljivo usvajaju spoznaje o ekologiji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek