Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 700364

Planiranje posjeta djece predškolske dobi Parku prirode Kopački rit


Lukačević, Đurđica
Planiranje posjeta djece predškolske dobi Parku prirode Kopački rit, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Učiteljski fakultet u Osijeku, Dislocirani studij u Slavonskom Brodu, Osijek


CROSBI ID: 700364 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Planiranje posjeta djece predškolske dobi Parku prirode Kopački rit
(Planning a visit of preschoolers to the nature park Kopački rit)

Autori
Lukačević, Đurđica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet u Osijeku, Dislocirani studij u Slavonskom Brodu

Mjesto
Osijek

Datum
20.02

Godina
2014

Stranica
31

Mentor
Bogut, Irella

Neposredni voditelj
Užarević, Zvonimir

Ključne riječi
ekologija; živa bića; životna okolina; odgoj; obrazovanje
(ecology; beeings; life environment; education)

Sažetak
Suvremeni život sve više nameće nove teme koje bi trebali raditi s djecom. Ekološki odgoj postaje nužna potreba da bi djeca očuvala svoju egzistenciju na planetu. Ekološki odgoj je vrlo malo metodički proučen s obzirom na mogućnosti predškolske djece. Ugroženost životne okoline dovodi do potrebe razvoja ekološke svijesti još u ranoj životnoj dobi. Izbor projektnoga pristupa omogućuje aktivan i djelotvoran odnos djeteta prema prirodi i okolišu, osposobljava ga za samoobrazovanje, uvažava njegovu znatiželju i interese. Tako djeca stječu znanja osobnom aktivnošću, spoznavanjem problema i planiranjem njegova rješenja. U odgojno-obrazovnoj teoriji i praksi ekološki odgoj aktualan je i potreban, ne samo u području odnosa čovjeka i prirode, nego i u području svih međuljudskih odnosa. Odgoj i obrazovanje za okoliš bitan su preduvjet i okosnica onog što se želi postići većom društvenom brigom za razvoj ekološke svijesti djece, mladih i odraslih. Roditelji svojim modelom ponašanja imaju najvažniji utjecaj na dijete. Potreba za komunikacijom u razvoju osjetljivosti djece za okoliš ima dva aspekta - institucionalni i izvaninstitucionalni. U predškolskim i školskim institucijama eko-senzibilnost djece možemo razvijati i kroz likovnu kulturu-djeca putem igre, neprimjetno i nenametljivo usvajaju spoznaje o ekologiji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Biologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Irella Bogut (mentor)

Avatar Url Zvonimir Užarević (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lukačević, Đurđica
Planiranje posjeta djece predškolske dobi Parku prirode Kopački rit, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Učiteljski fakultet u Osijeku, Dislocirani studij u Slavonskom Brodu, Osijek
Lukačević, Đ. (2014) 'Planiranje posjeta djece predškolske dobi Parku prirode Kopački rit', diplomski rad, preddiplomski, Učiteljski fakultet u Osijeku, Dislocirani studij u Slavonskom Brodu, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Luka\v{c}evi\'{c}, \DJur\djica}, year = {2014}, pages = {31}, keywords = {ekologija, \v{z}iva bi\'{c}a, \v{z}ivotna okolina, odgoj, obrazovanje}, title = {Planiranje posjeta djece pred\v{s}kolske dobi Parku prirode Kopa\v{c}ki rit}, keyword = {ekologija, \v{z}iva bi\'{c}a, \v{z}ivotna okolina, odgoj, obrazovanje}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Luka\v{c}evi\'{c}, \DJur\djica}, year = {2014}, pages = {31}, keywords = {ecology, beeings, life environment, education}, title = {Planning a visit of preschoolers to the nature park Kopa\v{c}ki rit}, keyword = {ecology, beeings, life environment, education}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font