Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 700141

PREDLOŽAK ZA ANALIZU (PEDAGOŠKOG) PROBLEMA IZ PERSPEKTIVE TEORIJA ODGOJA: PRIMJER ŠKOLSKE LEKTIRE


Turk, Marko
PREDLOŽAK ZA ANALIZU (PEDAGOŠKOG) PROBLEMA IZ PERSPEKTIVE TEORIJA ODGOJA: PRIMJER ŠKOLSKE LEKTIRE // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 63 (2014), 1-2; 163-180 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 700141 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
PREDLOŽAK ZA ANALIZU (PEDAGOŠKOG) PROBLEMA IZ PERSPEKTIVE TEORIJA ODGOJA: PRIMJER ŠKOLSKE LEKTIRE
(A TEMPLATE FOR THE ANALYSIS OF AN (EDUCATIONAL) PROBLEM FROM THE PERSPECTIVE OF THE THEORY OF EDUCATION: PROSCRIBED READING EXAMPLE)

Autori
Turk, Marko

Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 63 (2014), 1-2; 163-180

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
školska lektira ; problem ocjenjivanja školske lektire ; teorije odgoja - duhovnoznanstvena ; kritičko-racionalistička (empirijska) i emancipatorska ; predložak za analizu.
(proscribed school reading ; proscribed reading evaluation problem ; theories of education - educational theory of spiritual science ; educational theory of critical rationalism (empirical theory) and the theory of emancipatory education ; template for analysis)

Sažetak
Problem školske lektire i njezinog ocjenjivanja predstavlja ne samo stručni, jezično-metodički ili didaktičko-dokimološki već i opće pedagoški problem. Kritičari školske lektire ističu njezinu zastarjelost i fokusiranost na tradiciju dok zagovornici ističu potrebu stjecanja opće- kulturnih i opće društvenih znanja kojih je školska lektira dio. U takvim previranjima školska lektira postaje ili bi trebala postati predmetom bavljenja stručnjaka različitih područja – metodičara književnosti, antropologa, povijesničara, psihologa i pedagoga. Budući da je interes potonjih u hrvatskom znanstveno- istraživačkom prostoru izostao, problem prikazan u ovom radu analiziran je u okvirima triju temeljnih teorija odgoja – duhovnoznanstvene, kritičko- racionalističke (empirijske) i emancipatorske znanosti o odgoju. U tom kontekstu, cilj je ovoga rada temeljem analize slučaja problema školske lektire kod učenika gimnazije, kontekstualizirati i analizirati navedeni problem u okvirima temeljnih teorija odgoja. Navedena će analiza poslužiti kao predložak mogućeg okvira primjenjivog i za analizu drugih pedagoških odnosno odgojno- obrazovnih problema.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Marko Turk (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Turk, Marko
PREDLOŽAK ZA ANALIZU (PEDAGOŠKOG) PROBLEMA IZ PERSPEKTIVE TEORIJA ODGOJA: PRIMJER ŠKOLSKE LEKTIRE // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 63 (2014), 1-2; 163-180 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Turk, M. (2014) PREDLOŽAK ZA ANALIZU (PEDAGOŠKOG) PROBLEMA IZ PERSPEKTIVE TEORIJA ODGOJA: PRIMJER ŠKOLSKE LEKTIRE. Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 63 (1-2), 163-180.
@article{article, author = {Turk, Marko}, year = {2014}, pages = {163-180}, keywords = {\v{s}kolska lektira, problem ocjenjivanja \v{s}kolske lektire, teorije odgoja - duhovnoznanstvena, kriti\v{c}ko-racionalisti\v{c}ka (empirijska) i emancipatorska, predlo\v{z}ak za analizu.}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {63}, number = {1-2}, issn = {0037-654X}, title = {PREDLO\v{Z}AK ZA ANALIZU (PEDAGO\v{S}KOG) PROBLEMA IZ PERSPEKTIVE TEORIJA ODGOJA: PRIMJER \v{S}KOLSKE LEKTIRE}, keyword = {\v{s}kolska lektira, problem ocjenjivanja \v{s}kolske lektire, teorije odgoja - duhovnoznanstvena, kriti\v{c}ko-racionalisti\v{c}ka (empirijska) i emancipatorska, predlo\v{z}ak za analizu.} }
@article{article, author = {Turk, Marko}, year = {2014}, pages = {163-180}, keywords = {proscribed school reading, proscribed reading evaluation problem, theories of education - educational theory of spiritual science, educational theory of critical rationalism (empirical theory) and the theory of emancipatory education, template for analysis}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {63}, number = {1-2}, issn = {0037-654X}, title = {A TEMPLATE FOR THE ANALYSIS OF AN (EDUCATIONAL) PROBLEM FROM THE PERSPECTIVE OF THE THEORY OF EDUCATION: PROSCRIBED READING EXAMPLE}, keyword = {proscribed school reading, proscribed reading evaluation problem, theories of education - educational theory of spiritual science, educational theory of critical rationalism (empirical theory) and the theory of emancipatory education, template for analysis} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • LISA: Library and Information Science Abstracts
  • LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • MLA - Modern Language Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font