Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 700040

Distributivno vođenje u hrvatskim školama: trendovi i izazovi


Kovač, Vesna; Buchberger, Iva
Distributivno vođenje u hrvatskim školama: trendovi i izazovi // Metodički dani 2014: Kompetencije vaspitača za društvo znanja
Kikinda, Srbija, 2014. str. - (ostalo, nije recenziran, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 700040 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Distributivno vođenje u hrvatskim školama: trendovi i izazovi
(Distributive school leadership in Croatian schools: trends and challenges)

Autori
Kovač, Vesna ; Buchberger, Iva

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Skup
Metodički dani 2014: Kompetencije vaspitača za društvo znanja

Mjesto i datum
Kikinda, Srbija, 24.05.2014

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
školsko vođenje ; obrazovna politika ; obrazovne reforme ; učinkovitost škola ; učitelji
(school leadership ; education policy ; education reforms ; school effectiveness)

Sažetak
Ovaj rad bavi se fenomenom školskog vođenja koji se promatra kao jedan od najznačajnijih faktora uspješnosti škola odnosno postignuća učenika, a u širem kontekstu čak i uspješnosti odnosno održivosti obrazovnih reformi. Svrha rada jest dati prikaz i komentar nekih obilježja prakse školskog vođenja, posebice onih koja su najviše povezana s postizanjem boljih školskih i učeničkih postignuća. Najprije će se ukazati na važnosti i zastupljenost ispitivanja fenomena školskog vođenja u međunarodnom i hrvatskom kontekstu. Potom će se prikazati dosadašnje spoznaje i rezultate najvažnijih i najnovijih istraživanja iz ovog područja, s osobitim osvrtom na ona koja su objavljena u vodećim svjetskim znanstvenim publikacijama. Na kraju će se, u skladu s dosadašnjim spoznajama i otvorenim pitanjima koja se pokazuju relevantnima za osnaživanje kapaciteta hrvatskih škola, analizirati obilježja školskog vođenja u hrvatskim školama. Rezultati dosadašnjih istraživanja i preliminarna snimka stanja vezana uz hrvatski obrazovni sustav ukazuju na važnost jačanja obilježja distributivnog vođenja škola s posebnim naglaskom na jačanje kapaciteta učitelja i nastavnika kao aktivnih sudionika u donošenju ključnih odluka vezanih uz pitanja obrazovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Iva Buchberger (autor)

Avatar Url Vesna Kovač (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kovač, Vesna; Buchberger, Iva
Distributivno vođenje u hrvatskim školama: trendovi i izazovi // Metodički dani 2014: Kompetencije vaspitača za društvo znanja
Kikinda, Srbija, 2014. str. - (ostalo, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
Kovač, V. & Buchberger, I. (2014) Distributivno vođenje u hrvatskim školama: trendovi i izazovi. U: Metodički dani 2014: Kompetencije vaspitača za društvo znanja.
@article{article, author = {Kova\v{c}, Vesna and Buchberger, Iva}, year = {2014}, pages = {---}, keywords = {\v{s}kolsko vo\djenje, obrazovna politika, obrazovne reforme, u\v{c}inkovitost \v{s}kola, u\v{c}itelji}, title = {Distributivno vo\djenje u hrvatskim \v{s}kolama: trendovi i izazovi}, keyword = {\v{s}kolsko vo\djenje, obrazovna politika, obrazovne reforme, u\v{c}inkovitost \v{s}kola, u\v{c}itelji}, publisherplace = {Kikinda, Srbija} }
@article{article, author = {Kova\v{c}, Vesna and Buchberger, Iva}, year = {2014}, pages = {---}, keywords = {school leadership, education policy, education reforms, school effectiveness}, title = {Distributive school leadership in Croatian schools: trends and challenges}, keyword = {school leadership, education policy, education reforms, school effectiveness}, publisherplace = {Kikinda, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font