Pregled bibliografske jedinice broj: 699888
Relativni doprinos socio-okolinskih čimbenika i strukturnih promjena mozga u objašnjenju kognitivnog ishoda djece s perinatalnim oštećenjem mozga: Dvostruki rizik za loš neuropsihološki ishod.
Relativni doprinos socio-okolinskih čimbenika i strukturnih promjena mozga u objašnjenju kognitivnog ishoda djece s perinatalnim oštećenjem mozga: Dvostruki rizik za loš neuropsihološki ishod. // Knjiga sažetaka II. Hrvatski kongres primijenjene psihologije
Zagreb: Hrvatska psihološka komora, 2009. (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 699888 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Relativni doprinos socio-okolinskih čimbenika i strukturnih promjena mozga u objašnjenju kognitivnog ishoda djece s perinatalnim oštećenjem mozga: Dvostruki rizik za loš neuropsihološki ishod.
(Relative contribution of socio-enviornmental factors and structural brain changes in explanation of cognitive outcome of children with perinatal brain injury: Double jeopardy for bad neuropsychogical outcome)
Autori
Kostović Srzentić, Mirna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Knjiga sažetaka II. Hrvatski kongres primijenjene psihologije
/ - Zagreb : Hrvatska psihološka komora, 2009
Skup
II. Hrvatski kongres primijenjene psihologije
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 03.06.2009. - 07.06.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
socijalno-okolinski čimbenici; perinatalno oštećenje mozga; kognitivni ishod; dvostruki rizik
(socio-environmental factors; perinatal brain injury; cognitive outcome; double jeopardy)
Sažetak
Prikazan je relativni doprinos socio-okolinskih čimbenika i strukturnih promjena mozga u objašnjenju kognitivnog ishoda djece s perinatalnim oštećenjem mozga. Ispitan je veći broj adolescenata koji su u rano doba pretrpijeli perinatalno oštećenje mozga uz pomoć oslikavanja mozga magnetskom rezonancijom, neuropsihološkog testiranja i procjene socio-ekonomskog stanja. Verbalne kognitivne sposobnosti više su povezane s socio-okolinskim faktorima, a neverbalne sposobnosti sa bio-medicinskim faktorima. Najlošiji ishod je kod djece koja imaju dvostruki rizik - loši socio-okolinski faktori povezani s biološki većim stupnjem strukturnog oštećenja mozga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti, Psihologija