Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 699433

Značaj istraživanja glazbenih sposobnosti djece u nižim razredima


Gortan-Carlin, Ivana Paula; Cesar, Mirjam
Značaj istraživanja glazbenih sposobnosti djece u nižim razredima // 14th Days of Mate Demarin: Contemporary Challenges to educational theory and practice / 14. Dani Mate Demarina: Suvremeni izazovi i teorije i prakse odgoja i obrazovanja / Prskalo, Ivan ; Jurčević Lozančić, Anka ; Braičić, Zdenko (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 85-94 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 699433 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Značaj istraživanja glazbenih sposobnosti djece u nižim razredima
(The importance of researchihg children's musical abilities in lower grades)

Autori
Gortan-Carlin, Ivana Paula ; Cesar, Mirjam

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
14th Days of Mate Demarin: Contemporary Challenges to educational theory and practice / 14. Dani Mate Demarina: Suvremeni izazovi i teorije i prakse odgoja i obrazovanja / Prskalo, Ivan ; Jurčević Lozančić, Anka ; Braičić, Zdenko - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014, 85-94

ISBN
978-953-7210-72-4

Skup
Međunarodni znanstveno-stručni simpozij 14. Dani Mate Demarina: Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja

Mjesto i datum
Topusko, Hrvatska, 29.05.2014. - 30.05.2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
glazbena sposobnost; glazbena nadarenost; osnovna škola; odgojno-obrazovni proces; glazba
(musical ability; musical talent; primary school; educational process; music)

Sažetak
U ovom se radu ukazuje na važnost istraživanja glazbenih sposobnosti djece u nižim razredima kako bi se uspjela detektirati glazbena nadarenost djece koja mogu i žele više, ali nemaju priliku to osvijestiti i ostvariti. Za istraživanje in situ postavljena je hipoteza da djeca u prvom razredu osnovne škole pokazuju određene glazbene sposobnosti koje dalje razvijaju tijekom školovanja, a razlika je vidljiva već u višim razredima iste škole, primjerice u četvrtom razredu. Druga je hipoteza da djeca iste dobi koja pohađaju glazbenu školu, razvijaju veću intonacijsku točnost, da imaju veći raspon glasa i bolji osjećaj za ritam. Rezultati dobiveni istraživanjem značajni su za suvremeni odgojno-obrazovni proces i trebali bi pomoći učiteljima pri identifikaciji nadarenih učenika, što može pridonijeti daljnjem kvalitetnijem radu s njima. Važni su i za praćenje i valoriziranje napretka razredne cjeline, kao i individualnog razvoja sposobnosti, vještina i znanja pojedinaca na satu Glazbene kulture.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Znanost o umjetnosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Ivana Paula Gortan-Carlin (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Gortan-Carlin, Ivana Paula; Cesar, Mirjam
Značaj istraživanja glazbenih sposobnosti djece u nižim razredima // 14th Days of Mate Demarin: Contemporary Challenges to educational theory and practice / 14. Dani Mate Demarina: Suvremeni izazovi i teorije i prakse odgoja i obrazovanja / Prskalo, Ivan ; Jurčević Lozančić, Anka ; Braičić, Zdenko (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 85-94 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Gortan-Carlin, I. & Cesar, M. (2014) Značaj istraživanja glazbenih sposobnosti djece u nižim razredima. U: Prskalo, I., Jurčević Lozančić, A. & Braičić, Z. (ur.)14th Days of Mate Demarin: Contemporary Challenges to educational theory and practice / 14. Dani Mate Demarina: Suvremeni izazovi i teorije i prakse odgoja i obrazovanja.
@article{article, author = {Gortan-Carlin, Ivana Paula and Cesar, Mirjam}, year = {2014}, pages = {85-94}, keywords = {glazbena sposobnost, glazbena nadarenost, osnovna \v{s}kola, odgojno-obrazovni proces, glazba}, isbn = {978-953-7210-72-4}, title = {Zna\v{c}aj istra\v{z}ivanja glazbenih sposobnosti djece u ni\v{z}im razredima}, keyword = {glazbena sposobnost, glazbena nadarenost, osnovna \v{s}kola, odgojno-obrazovni proces, glazba}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Topusko, Hrvatska} }
@article{article, author = {Gortan-Carlin, Ivana Paula and Cesar, Mirjam}, year = {2014}, pages = {85-94}, keywords = {musical ability, musical talent, primary school, educational process, music}, isbn = {978-953-7210-72-4}, title = {The importance of researchihg children's musical abilities in lower grades}, keyword = {musical ability, musical talent, primary school, educational process, music}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Topusko, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font