Pregled bibliografske jedinice broj: 699433
Značaj istraživanja glazbenih sposobnosti djece u nižim razredima
Značaj istraživanja glazbenih sposobnosti djece u nižim razredima // 14th Days of Mate Demarin: Contemporary Challenges to educational theory and practice / 14. Dani Mate Demarina: Suvremeni izazovi i teorije i prakse odgoja i obrazovanja / Prskalo, Ivan ; Jurčević Lozančić, Anka ; Braičić, Zdenko (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 85-94 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 699433 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Značaj istraživanja glazbenih sposobnosti djece u nižim razredima
(The importance of researchihg children's musical abilities in lower grades)
Autori
Gortan-Carlin, Ivana Paula ; Cesar, Mirjam
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
14th Days of Mate Demarin: Contemporary Challenges to educational theory and practice / 14. Dani Mate Demarina: Suvremeni izazovi i teorije i prakse odgoja i obrazovanja
/ Prskalo, Ivan ; Jurčević Lozančić, Anka ; Braičić, Zdenko - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014, 85-94
ISBN
978-953-7210-72-4
Skup
Međunarodni znanstveno-stručni simpozij 14. Dani Mate Demarina: Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja
Mjesto i datum
Topusko, Hrvatska, 29.05.2014. - 30.05.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
glazbena sposobnost; glazbena nadarenost; osnovna škola; odgojno-obrazovni proces; glazba
(musical ability; musical talent; primary school; educational process; music)
Sažetak
U ovom se radu ukazuje na važnost istraživanja glazbenih sposobnosti djece u nižim razredima kako bi se uspjela detektirati glazbena nadarenost djece koja mogu i žele više, ali nemaju priliku to osvijestiti i ostvariti. Za istraživanje in situ postavljena je hipoteza da djeca u prvom razredu osnovne škole pokazuju određene glazbene sposobnosti koje dalje razvijaju tijekom školovanja, a razlika je vidljiva već u višim razredima iste škole, primjerice u četvrtom razredu. Druga je hipoteza da djeca iste dobi koja pohađaju glazbenu školu, razvijaju veću intonacijsku točnost, da imaju veći raspon glasa i bolji osjećaj za ritam. Rezultati dobiveni istraživanjem značajni su za suvremeni odgojno-obrazovni proces i trebali bi pomoći učiteljima pri identifikaciji nadarenih učenika, što može pridonijeti daljnjem kvalitetnijem radu s njima. Važni su i za praćenje i valoriziranje napretka razredne cjeline, kao i individualnog razvoja sposobnosti, vještina i znanja pojedinaca na satu Glazbene kulture.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Znanost o umjetnosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Profili:
Ivana Paula Gortan-Carlin
(autor)