Pregled bibliografske jedinice broj: 699367
Prinos glazbene nastave oblikovanju kulturnog identiteta škole
Prinos glazbene nastave oblikovanju kulturnog identiteta škole // Napredak (Zagreb), 155 (2014), 65-76 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 699367 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prinos glazbene nastave oblikovanju kulturnog identiteta škole
(The contribution of teaching music in shaping school cultural identity)
Autori
Vidulin, Sabina
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 155
(2014);
65-76
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
glazba ; kultura ; izvannastavne glazbene aktivnosti ; škola ; umjetnost
(music ; culture ; music extracurricular activities ; school ; art)
Sažetak
U ovome radu opisuje se mogućnost oblikovanja kulturnog identiteta pojedinca i škole provođenjem glazbenih aktivnosti. Uz razmatranje pojma kultura, osobita se pozornost pridaje analizi kulture škole, ključnim čimbenikom koji utječe na pozitivne promjene u obrazovanju. Kultura škole potiče se predmetima koji su sastavni dio umjetničkog područja, poput Glazbene kulture/umjetnosti. Glazbena umjetnost dio je opće kulture i mogućnost umjetničkog odgoja i obrazovanja te razvoja kulturnog identiteta djece, neposredan čimbenik (su)kreacije kulture i mogućnost podizanja razine kulture škole. Na kulturu škole utječe njezina kulturna i javna djelatnost, a u tome najveću ulogu imaju izvannastavne glazbene aktivnosti koje omogućavaju intenzivnije bavljenje glazbom, a konačni ishodi su upravo iskorak prema kulturi: veća estetska mogućnost percepcije i recepcije glazbe, poticanje kreativnosti i stvaralaštva, izražavanje sebe putem kulture, stvaranje kulture: kulture pojedinca i kulturnog identiteta škole.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Social Services Abstracts
- Sociological Abstracts
- Worldwide Political Science Abstracts