Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 699317

Primjena tradicionalnih i alternativnih oblika vrednovanja učeničkih postignuća u nastavi prirode i društva


Letina, Alena
Primjena tradicionalnih i alternativnih oblika vrednovanja učeničkih postignuća u nastavi prirode i društva // 14. Dani Mate Demarina-Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja / Prskalo, Ivan ; Jurčević Lozančić, Anka ; Braičić, Zdenko (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 360-360 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 699317 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena tradicionalnih i alternativnih oblika vrednovanja učeničkih postignuća u nastavi prirode i društva
(Application of Traditional and Alternative Assessment in Science and Society Teaching)

Autori
Letina, Alena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
14. Dani Mate Demarina-Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja / Prskalo, Ivan ; Jurčević Lozančić, Anka ; Braičić, Zdenko - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014, 360-360

ISBN
9789537210724

Skup
14. Dani Mate Demarina

Mjesto i datum
Topusko, Hrvatska, 29.05.2014. - 30.05.2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
alternativno vrednovanje; tradicionalno vrednovanje; priroda i društvo; učenici; učitelji
(alternative assessment; traditional assessment; school subject Science and Society; students; teachers ;)

Sažetak
Vrednovanje učeničkih postignuća jedna je od ključnih komponenti nastave. Uz tradicionalne oblike vrednovanja, koji su uobičajeni u nastavnoj praksi, sve popularniji i učestaliji diskurs u obrazovanju zauzimaju i alternativni oblici vrednovanja učeničkih postignuća. Alternativni oblici vrednovanja usmjereni su na pružanje cjelovitije slike i više autentičnih informacija o učeniku, njegovu znanju, sposobnostima, vještinama i stavovima, odnosno kompetencijama koje razvija tijekom nastavnog procesa, a u nastavi prirode i društva primjenjivi su u raznovrsnim situacijama i kontekstima. U ovome radu razmatraju se različiti oblici vrednovanja učeničkih postignuća i mogućnosti njihove primjene u nastavi. U tom kontekstu predstavljeni su rezultati istraživanja kojemu je osnovni cilj bio utvrditi koliko često učitelji primjenjuju tradicionalne i alternativne oblike vrednovanja tijekom nastave prirode i društva. Istraživanje je provedeno anketiranjem učitelja razredne nastave na području Grada Zagreba i Zagrebačke županije. Istraživanjem su detektirani oblici vrednovanja koje učitelji učestalo ili pak vrlo rijetko primjenjuju u nastavi prirode i društva, te nam dobiveni rezultati omogućuju analitičko razmatranje postojećeg stanja u nastavnoj praksi anketiranih ispitanika. Temeljem analize dobivenih rezultata, a u cilju osuvremenjivanja procesa vrednovanja učeničkih postignuća te njegove rekonceptualizacije i uporabe usmjerene prema vrednovanju učeničkih kompetencija, zaključci rada donose preporuke za učinkovitiju primjenu vrednovanja u nastavi prirode i društva.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Alena Letina (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Letina, Alena
Primjena tradicionalnih i alternativnih oblika vrednovanja učeničkih postignuća u nastavi prirode i društva // 14. Dani Mate Demarina-Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja / Prskalo, Ivan ; Jurčević Lozančić, Anka ; Braičić, Zdenko (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 360-360 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Letina, A. (2014) Primjena tradicionalnih i alternativnih oblika vrednovanja učeničkih postignuća u nastavi prirode i društva. U: Prskalo, I., Jurčević Lozančić, A. & Braičić, Z. (ur.)14. Dani Mate Demarina-Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja.
@article{article, author = {Letina, Alena}, year = {2014}, pages = {360-360}, keywords = {alternativno vrednovanje, tradicionalno vrednovanje, priroda i dru\v{s}tvo, u\v{c}enici, u\v{c}itelji}, isbn = {9789537210724}, title = {Primjena tradicionalnih i alternativnih oblika vrednovanja u\v{c}eni\v{c}kih postignu\'{c}a u nastavi prirode i dru\v{s}tva}, keyword = {alternativno vrednovanje, tradicionalno vrednovanje, priroda i dru\v{s}tvo, u\v{c}enici, u\v{c}itelji}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Topusko, Hrvatska} }
@article{article, author = {Letina, Alena}, year = {2014}, pages = {360-360}, keywords = {alternative assessment, traditional assessment, school subject Science and Society, students, teachers, }, isbn = {9789537210724}, title = {Application of Traditional and Alternative Assessment in Science and Society Teaching}, keyword = {alternative assessment, traditional assessment, school subject Science and Society, students, teachers, }, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Topusko, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font