Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 699291

Teorija i praksa integriranog odgoja i obrazovanja iz perspektive sveučilišnih nastavnika: koliko uistinu znamo


Radetić-Paić, Mirjana
Teorija i praksa integriranog odgoja i obrazovanja iz perspektive sveučilišnih nastavnika: koliko uistinu znamo // The 14th Days of Mate Demarin Contemporary Challenges to Educational Theory and Practice / Prskalo, I: Jurčević Lozančić, A. ; Braičić, Z. (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. (plenarno, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 699291 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Teorija i praksa integriranog odgoja i obrazovanja iz perspektive sveučilišnih nastavnika: koliko uistinu znamo
(Theory and practice of integrated education from the perspective of university teachers: how much do we really know)

Autori
Radetić-Paić, Mirjana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
The 14th Days of Mate Demarin Contemporary Challenges to Educational Theory and Practice / Prskalo, I: Jurčević Lozančić, A. ; Braičić, Z. - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014

ISBN
978-953-7210-72-4

Skup
The 14th Days of Mate Demarin Contemporary Challenges to Educational Theory and Practice

Mjesto i datum
Topusko, Hrvatska, 29.05.2014. - 30.05.2014

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
integracija; djece s teškoćama u razvoju; odgoj; obrazovanje; sveučilište; edukacija
(integration of children with disabilities; upbringing; education; university; teacher education)

Sažetak
Integracija djece s teškoćama u razvoju u redovni školski sustav je proces koji zahtjeva promjene na više razina. Između ostalog zahtjeva i promjenu stavova i ponašanja šire zajednice, a da bi to bilo moguće i edukaciju o osobitostima razvoja i specifičnostima odgoja i obrazovanja djece. Ciljevi ovog istraživanja bili su utvrditi poznavanje teorijskih i praktičnih pojmova vezanih za integrirani odgoj i obrazovanje djece s teškoćama u razvoju te razlike u poznavanju pojedinih pojmova s obzirom na godine radnog staža od strane sveučilišnih nastavnika. U istraživanju je korišten modificirani upitnik ESERakad Tempus Projekta - Education for Equal Opportunities at Croatian Universities-EduQuality. Istraživanje je provedeno među nastavnicima Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli (N=104). U obradi podataka, uz izračunavanje marginalnih frekvencija, korištena je diskriminacijska analiza. Rezultati su pokazali da svega 25% tvrdnji nastavnici prepoznaju kao točne te da se nastavnici s obzirom na duljinu radnog staža međusobno najviše razlikuju na način da nastavnici s manje od dvadeset godina staža u većoj mjeri prepoznaju određene pojmove kao točne za razliku od kolega s većim stažem. Rezultati ukazuju na potrebu veće edukacije sveučilišnih nastavnika u poznavanju teorijskih i praktičnih pojmova vezanih za integrirani odgoj i obrazovanje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Mirjana Radetić-Paić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Radetić-Paić, Mirjana
Teorija i praksa integriranog odgoja i obrazovanja iz perspektive sveučilišnih nastavnika: koliko uistinu znamo // The 14th Days of Mate Demarin Contemporary Challenges to Educational Theory and Practice / Prskalo, I: Jurčević Lozančić, A. ; Braičić, Z. (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. (plenarno, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Radetić-Paić, M. (2014) Teorija i praksa integriranog odgoja i obrazovanja iz perspektive sveučilišnih nastavnika: koliko uistinu znamo. U: Prskalo, I: Jurčević Lozančić, A. & Braičić, Z. (ur.)The 14th Days of Mate Demarin Contemporary Challenges to Educational Theory and Practice.
@article{article, author = {Radeti\'{c}-Pai\'{c}, Mirjana}, year = {2014}, pages = {368}, keywords = {integracija, djece s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju, odgoj, obrazovanje, sveu\v{c}ili\v{s}te, edukacija}, isbn = {978-953-7210-72-4}, title = {Teorija i praksa integriranog odgoja i obrazovanja iz perspektive sveu\v{c}ili\v{s}nih nastavnika: koliko uistinu znamo}, keyword = {integracija, djece s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju, odgoj, obrazovanje, sveu\v{c}ili\v{s}te, edukacija}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Topusko, Hrvatska} }
@article{article, author = {Radeti\'{c}-Pai\'{c}, Mirjana}, year = {2014}, pages = {368}, keywords = {integration of children with disabilities, upbringing, education, university, teacher education}, isbn = {978-953-7210-72-4}, title = {Theory and practice of integrated education from the perspective of university teachers: how much do we really know}, keyword = {integration of children with disabilities, upbringing, education, university, teacher education}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Topusko, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font