Pregled bibliografske jedinice broj: 699291
Teorija i praksa integriranog odgoja i obrazovanja iz perspektive sveučilišnih nastavnika: koliko uistinu znamo
Teorija i praksa integriranog odgoja i obrazovanja iz perspektive sveučilišnih nastavnika: koliko uistinu znamo // The 14th Days of Mate Demarin Contemporary Challenges to Educational Theory and Practice / Prskalo, I: Jurčević Lozančić, A. ; Braičić, Z. (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. (plenarno, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 699291 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Teorija i praksa integriranog odgoja i obrazovanja iz perspektive sveučilišnih nastavnika: koliko uistinu znamo
(Theory and practice of integrated education from the perspective of university teachers: how much do we really know)
Autori
Radetić-Paić, Mirjana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
The 14th Days of Mate Demarin Contemporary Challenges to Educational Theory and Practice
/ Prskalo, I: Jurčević Lozančić, A. ; Braičić, Z. - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014
ISBN
978-953-7210-72-4
Skup
The 14th Days of Mate Demarin Contemporary Challenges to Educational Theory and Practice
Mjesto i datum
Topusko, Hrvatska, 29.05.2014. - 30.05.2014
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
integracija; djece s teškoćama u razvoju; odgoj; obrazovanje; sveučilište; edukacija
(integration of children with disabilities; upbringing; education; university; teacher education)
Sažetak
Integracija djece s teškoćama u razvoju u redovni školski sustav je proces koji zahtjeva promjene na više razina. Između ostalog zahtjeva i promjenu stavova i ponašanja šire zajednice, a da bi to bilo moguće i edukaciju o osobitostima razvoja i specifičnostima odgoja i obrazovanja djece. Ciljevi ovog istraživanja bili su utvrditi poznavanje teorijskih i praktičnih pojmova vezanih za integrirani odgoj i obrazovanje djece s teškoćama u razvoju te razlike u poznavanju pojedinih pojmova s obzirom na godine radnog staža od strane sveučilišnih nastavnika. U istraživanju je korišten modificirani upitnik ESERakad Tempus Projekta - Education for Equal Opportunities at Croatian Universities-EduQuality. Istraživanje je provedeno među nastavnicima Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli (N=104). U obradi podataka, uz izračunavanje marginalnih frekvencija, korištena je diskriminacijska analiza. Rezultati su pokazali da svega 25% tvrdnji nastavnici prepoznaju kao točne te da se nastavnici s obzirom na duljinu radnog staža međusobno najviše razlikuju na način da nastavnici s manje od dvadeset godina staža u većoj mjeri prepoznaju određene pojmove kao točne za razliku od kolega s većim stažem. Rezultati ukazuju na potrebu veće edukacije sveučilišnih nastavnika u poznavanju teorijskih i praktičnih pojmova vezanih za integrirani odgoj i obrazovanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija