Pregled bibliografske jedinice broj: 698944
Poučavanje studenata za planiranje terapijskog procesa korištenjem trodimenzionalnog art ekspresivnog medija
Poučavanje studenata za planiranje terapijskog procesa korištenjem trodimenzionalnog art ekspresivnog medija // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 49 (2013), No.Supplement; 184-194 (recenziran, članak, stručni)
CROSBI ID: 698944 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poučavanje studenata za planiranje terapijskog procesa korištenjem trodimenzionalnog art ekspresivnog medija
(Teaching students to plan the therapeutic process using three-dimensional expressive art media)
Autori
Kiseljak, Dalibor ; Škrbina, Dijana
Izvornik
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja (1331-3010) 49
(2013), No.Supplement;
184-194
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
poučavanje ; interdisciplinarni pristup ; trodimenzionalni art ekspresivni medij
(education ; interdisciplinary approach ; three-dimensional expressive art media)
Sažetak
U suvremenim znanstvenim i kliničkim istraživanjima sve više se ističe potreba interdisciplinarnog proučavanja povezanosti različitih područja. Posebno se naglašava važnost odabira adekvatnih integrativnih, suportivnih metoda intervencija usmjerenih na restituciju psihosocijalnih i neuromotornih funkcija pojedinca. Razvojem različitih znanstvenih spoznaja razvijaju se nova interdisciplinarna područja poput art terapije, te novih metoda kreativnih intervencija u dijagnostici, odgoju, obrazovanju i terapiji, koje su karakterizirane sinergijom funkcionalnih, psihosocijalnih, obrazovnih i psihoterapijskih utjecaja. S obzirom na navedeno važno je kroz sustav obrazovanja studenata budućih terapeuta planirati teme iz suvremenih kreativnih terapijskih pristupa. Cilj ovog rada je prikazati način upoznavanja studenata kroz vježbovnu nastavu sa karakteristikama različitih kiparskih medija, uz osvještavanje brojnih mogućnosti njihovog korištenja u terapijskom procesu. Istraživanje je provedeno u obliku praktične radionice na uzorku od tridesetosam studenata završne godine Studija fizioterapije, u trajanju od tri sata. Za potrebe istraživanja korištena je Anketa o prethodnom iskustvu, preferencijama i primjeni kiparskih medija vlastite konstrukcije, te opažanje bez uključivanja. Rezultati provedenog istraživanja sa studentima ukazuju na nedovoljno poznavanje i korištenje trodimenzionalnih art ekspresivnih medija (glina, žica, alu-folija). Stoga ovaj rad predstavlja početni napor u promišljanju i planiranju obrazovanja studenata budućih terapeuta za korištenje suvremenih komplementarnih art terapijskih pristupa u okviru svoje buduće prakse.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti, Pedagogija, Znanost o umjetnosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Zdravstveno veleučilište, Zagreb
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus