Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 698492

Primjena pozitivne psihologije u upravljanju kvalitetom u zdravstvenoj njezi


Smrekar, Martina; Konjevoda, Vesna
Primjena pozitivne psihologije u upravljanju kvalitetom u zdravstvenoj njezi // Zbornik radova: Hrvatsko sestrinstvo ususret Europskoj uniji / Pavić, Jadranka ; Turuk, Vesna (ur.).
Zagreb: Zdravstveno veleučilište Zagreb, 2011. str. 105-107 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 698492 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena pozitivne psihologije u upravljanju kvalitetom u zdravstvenoj njezi
(Applying positive psychology in nursing care quality management)

Autori
Smrekar, Martina ; Konjevoda, Vesna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Zbornik radova: Hrvatsko sestrinstvo ususret Europskoj uniji / Pavić, Jadranka ; Turuk, Vesna - Zagreb : Zdravstveno veleučilište Zagreb, 2011, 105-107

ISBN
978-953-6239-29-0

Skup
Hrvatsko sestrinstvo ususret Europskoj uniji

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 24.03.2011. - 26.03.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
pozitivna psihologija ; upravljanje kvalitetom ; timski rad ; sestrinska praksa
(positive psychology ; quality management ; teamwork ; nursing practice)

Sažetak
Pozitivna psihologija obuhvaća razne tehnike koje će potaknuti ljude da identificiraju i razvijaju pozitivne emocije, iskustva i karakterne crte. Naglašava prednosti osobe, a ne slabosti, utječe na povećanje efikasnosti i aktivnosti u radu. Principi pozitivne psihologije su strast, odnosi, optimizam, proaktivnost, energija i nasljeđe. Oni omogućuju da vođe timova i njihovi zaposlenici stvore optimalnu razinu funkcioniranja organizacije. Provedena istraživanja u zdravstvenom sustavu rezultiraju iznimnom učinkovitošću primjene pozitivne psihologije kao strategije koja mijenja kulturu funkcioniranja bolnica na način da voditelj i osoblje tima lakše mogu pružiti kvalitetnu zdravstvenu skrb. Cjelokupno funkcioniranje zdravstvenih ustanova ovisi o angažmanu svakog pojedinog zaposlenika. Vrlo je važno osigurati mogućnost svakom zaposleniku da kroz rad koji obavlja, osim egzistencijalnih, zadovoljava svoje psihološke i socijalne potrebe, potvrđuje svoj identitet, samopoštovanje i status te tako postiže samoaktualizaciju. Uspješan vođa tima mora imati sposobnost formulirati viziju i izraziti očekivanja, uvesti vrijednosti, postaviti ciljeve i osmisliti nagrađivanje, rješavati sukobe i ponuditi potporu, osposobiti tim da vjeruje u sebe i svoj rad. Upravljanje kvalitetom podrazumijeva razvijanje i unapređenje procesa rada sa ciljem sprječavanja eventualnih pogrešaka. To je funkcija menadžmenta u kojoj se rad prati, mjeri i poduzimaju korektivne radnje sa ciljem zadovoljavanja predviđenih ciljeva organizacije. Primjena pozitivne psihologije u radu medicinskih sestara znatno podiže razinu kvalitete zdravstvene njege. Ovim radom želi se prikazati i naglasiti važnost pozitivne psihologije, što ona donosi u svakodnevnom radu našim korisnicima, radnoj organizaciji i samom osoblju. Primjenom pozitivne psihologije djelatnici mogu pomoći svojim korisnicima da se usredotoče na zdravlje, da razvijaju snagu i nadu.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Zdravstveno veleučilište, Zagreb

Profili:

Avatar Url Martina Smrekar (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.zvu.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Smrekar, Martina; Konjevoda, Vesna
Primjena pozitivne psihologije u upravljanju kvalitetom u zdravstvenoj njezi // Zbornik radova: Hrvatsko sestrinstvo ususret Europskoj uniji / Pavić, Jadranka ; Turuk, Vesna (ur.).
Zagreb: Zdravstveno veleučilište Zagreb, 2011. str. 105-107 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Smrekar, M. & Konjevoda, V. (2011) Primjena pozitivne psihologije u upravljanju kvalitetom u zdravstvenoj njezi. U: Pavić, J. & Turuk, V. (ur.)Zbornik radova: Hrvatsko sestrinstvo ususret Europskoj uniji.
@article{article, author = {Smrekar, Martina and Konjevoda, Vesna}, year = {2011}, pages = {105-107}, keywords = {pozitivna psihologija, upravljanje kvalitetom, timski rad, sestrinska praksa}, isbn = {978-953-6239-29-0}, title = {Primjena pozitivne psihologije u upravljanju kvalitetom u zdravstvenoj njezi}, keyword = {pozitivna psihologija, upravljanje kvalitetom, timski rad, sestrinska praksa}, publisher = {Zdravstveno veleu\v{c}ili\v{s}te Zagreb}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Smrekar, Martina and Konjevoda, Vesna}, year = {2011}, pages = {105-107}, keywords = {positive psychology, quality management, teamwork, nursing practice}, isbn = {978-953-6239-29-0}, title = {Applying positive psychology in nursing care quality management}, keyword = {positive psychology, quality management, teamwork, nursing practice}, publisher = {Zdravstveno veleu\v{c}ili\v{s}te Zagreb}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font