Pregled bibliografske jedinice broj: 698301
Repetitio est mater studiorum – ponavljanje kao didaktički i skladbeni postupak u nastavi teorijskih glazbenih predmeta
Repetitio est mater studiorum – ponavljanje kao didaktički i skladbeni postupak u nastavi teorijskih glazbenih predmeta // Theoria (Zagreb), XIII (2011), 13; 8-12 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 698301 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Repetitio est mater studiorum – ponavljanje kao
didaktički i skladbeni postupak u nastavi
teorijskih glazbenih predmeta
(Repetitio est mater studiorum - On repetition
as a didactic and compositional procedure in
teaching music theory)
Autori
Kiš Žuvela, Sanja
Izvornik
Theoria (Zagreb) (1331-9892) XIII
(2011), 13;
8-12
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
ponavljanje ; skladbena tehnika ; teorijski glazbeni predmeti ; glazba ; književnost ; likovna umjetnost ; korelacija
(repetition ; compositional technique ; teaching music theory ; music ; visual arts ; literature ; correlation)
Sažetak
U članku se opisuje kako repetitivnost glazbenog materijala predstavlja neobično povoljnu podlogu za implementaciju didaktičkih postupaka temeljenih na ponavljanju, a njegova strukturna sveprisutnost upućuje na moguću primjenu u svladavanju glazbenih djela tijekom cjelokupnoga glazbenog obrazovanja, kao i u svakodnevnoj umjetničkoj praksi budućega profesionalca, bio on kreativac, reproduktivac ili znanstvenik. Stoga nema ništa prirodnije od poučavanja glazbenih zakonitosti rekonstrukcijom skladbenih postupaka temeljenih na ponavljanju, od najmanjih elemenata do makroformalne razine.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Znanost o umjetnosti, Glazbena umjetnost
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- RILM: Abstracts of Music Literature Database