Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 698301

Repetitio est mater studiorum – ponavljanje kao didaktički i skladbeni postupak u nastavi teorijskih glazbenih predmeta


Kiš Žuvela, Sanja
Repetitio est mater studiorum – ponavljanje kao didaktički i skladbeni postupak u nastavi teorijskih glazbenih predmeta // Theoria (Zagreb), XIII (2011), 13; 8-12 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 698301 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Repetitio est mater studiorum – ponavljanje kao didaktički i skladbeni postupak u nastavi teorijskih glazbenih predmeta
(Repetitio est mater studiorum - On repetition as a didactic and compositional procedure in teaching music theory)

Autori
Kiš Žuvela, Sanja

Izvornik
Theoria (Zagreb) (1331-9892) XIII (2011), 13; 8-12

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
ponavljanje ; skladbena tehnika ; teorijski glazbeni predmeti ; glazba ; književnost ; likovna umjetnost ; korelacija
(repetition ; compositional technique ; teaching music theory ; music ; visual arts ; literature ; correlation)

Sažetak
U članku se opisuje kako repetitivnost glazbenog materijala predstavlja neobično povoljnu podlogu za implementaciju didaktičkih postupaka temeljenih na ponavljanju, a njegova strukturna sveprisutnost upućuje na moguću primjenu u svladavanju glazbenih djela tijekom cjelokupnoga glazbenog obrazovanja, kao i u svakodnevnoj umjetničkoj praksi budućega profesionalca, bio on kreativac, reproduktivac ili znanstvenik. Stoga nema ništa prirodnije od poučavanja glazbenih zakonitosti rekonstrukcijom skladbenih postupaka temeljenih na ponavljanju, od najmanjih elemenata do makroformalne razine.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Znanost o umjetnosti, Glazbena umjetnost



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Muzička akademija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Sanja Kiš Žuvela (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada hdgt.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Kiš Žuvela, Sanja
Repetitio est mater studiorum – ponavljanje kao didaktički i skladbeni postupak u nastavi teorijskih glazbenih predmeta // Theoria (Zagreb), XIII (2011), 13; 8-12 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Kiš Žuvela, S. (2011) Repetitio est mater studiorum – ponavljanje kao didaktički i skladbeni postupak u nastavi teorijskih glazbenih predmeta. Theoria (Zagreb), XIII (13), 8-12.
@article{article, author = {Ki\v{s} \v{Z}uvela, Sanja}, year = {2011}, pages = {8-12}, keywords = {ponavljanje, skladbena tehnika, teorijski glazbeni predmeti, glazba, knji\v{z}evnost, likovna umjetnost, korelacija}, journal = {Theoria (Zagreb)}, volume = {XIII}, number = {13}, issn = {1331-9892}, title = {Repetitio est mater studiorum – ponavljanje kao didakti\v{c}ki i skladbeni postupak u nastavi teorijskih glazbenih predmeta}, keyword = {ponavljanje, skladbena tehnika, teorijski glazbeni predmeti, glazba, knji\v{z}evnost, likovna umjetnost, korelacija} }
@article{article, author = {Ki\v{s} \v{Z}uvela, Sanja}, year = {2011}, pages = {8-12}, keywords = {repetition, compositional technique, teaching music theory, music, visual arts, literature, correlation}, journal = {Theoria (Zagreb)}, volume = {XIII}, number = {13}, issn = {1331-9892}, title = {Repetitio est mater studiorum - On repetition as a didactic and compositional procedure in teaching music theory}, keyword = {repetition, compositional technique, teaching music theory, music, visual arts, literature, correlation} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • RILM: Abstracts of Music Literature Database





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font