Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 698237

Pripremanje i provođenje nastave Prirode i društva i stručno usavršavanje učitelja razredne nastave


Borić, Edita; Runje, Maja
Pripremanje i provođenje nastave Prirode i društva i stručno usavršavanje učitelja razredne nastave // Efekti nastave metodike na kvalitetnije obrazovanje učitelja i vaspitača / Czékus, Géza, Major, Lenke (ur.).
Subotica: Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, 2014. str. 49-55 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 698237 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pripremanje i provođenje nastave Prirode i društva i stručno usavršavanje učitelja razredne nastave
(Nature and science class preparation, implementation and proffesional improvement of primary school teachers)

Autori
Borić, Edita ; Runje, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Efekti nastave metodike na kvalitetnije obrazovanje učitelja i vaspitača / Czékus, Géza, Major, Lenke - Subotica : Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, 2014, 49-55

ISBN
978-86-87095-46-5

Skup
3. međunarodna metodička naučna konferencija

Mjesto i datum
Subotica, Srbija, 24.05.2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
pripremanje nastave; provođenje nastave; stručno usavršavanje; Priroda i društvo; učitelji razredne nastave
(lesson preparation; conducting classes; professional improvement; Nature and Society; primary school teachers)

Sažetak
Pripremanje za nastavu je proces koji se provodi paralelno s nastavnim radom i zahtjeva od učitelja da promišlja o vlastitoj nastavnoj praksi. Kvaliteta nastave ovisi o učiteljevim osobnim i stručnim kompetencijama, motivaciji te načinu na koji učitelj shvaća svoju nastavnu ulogu u tom procesu. Suvremena nastava stavlja učenika u središte nastavnog procesa, a pred učitelja se stavljaju brojni zahtjevi i obveze kako bi nastavni proces bio uspješan. Posebnu pozornost učitelj treba posvetiti planiranju sadržaja i aktivnosti učenika za svaki nastavni sat. Cilj je ovog rada utvrditi kako se učitelji razredne nastave pripremaju za nastavni sat, usmjeravaju li nastavu Prirode i društva na učenika i kako se usavršavaju tijekom svog rada u školi. U istraživanju je sudjelovala 181 učiteljica razredne nastave u Republici Hrvatskoj. Najveći broj učitelja prilikom pripremanja nastave Prirode i društva određuje cilj nastavnog sata i sadržaj nastavne teme. Tijekom nastavnog sata Prirode i društva najveći broj učitelja uključuju, motiviraju učenike i prilagođavaju nastavu mogućnostima i potrebama učenika. Dvije trećine učitelja razredne nastave se stručno usavršava. Prilikom pripremanjamanji broj učitelja proučava literaturu i određuje trajanje pojedine etape sata.Tijekom sata Prirode i društva mali broj učitelja potiče kritičko mišljenje kod učenika te nedovoljno potiču učenike da povezuju nastavne sadržaje sa sadržajima drugih predmeta.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Edita Borić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Borić, Edita; Runje, Maja
Pripremanje i provođenje nastave Prirode i društva i stručno usavršavanje učitelja razredne nastave // Efekti nastave metodike na kvalitetnije obrazovanje učitelja i vaspitača / Czékus, Géza, Major, Lenke (ur.).
Subotica: Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, 2014. str. 49-55 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Borić, E. & Runje, M. (2014) Pripremanje i provođenje nastave Prirode i društva i stručno usavršavanje učitelja razredne nastave. U: Czékus, Géza, Major, Lenke (ur.)Efekti nastave metodike na kvalitetnije obrazovanje učitelja i vaspitača.
@article{article, author = {Bori\'{c}, Edita and Runje, Maja}, year = {2014}, pages = {49-55}, keywords = {pripremanje nastave, provo\djenje nastave, stru\v{c}no usavr\v{s}avanje, Priroda i dru\v{s}tvo, u\v{c}itelji razredne nastave}, isbn = {978-86-87095-46-5}, title = {Pripremanje i provo\djenje nastave Prirode i dru\v{s}tva i stru\v{c}no usavr\v{s}avanje u\v{c}itelja razredne nastave}, keyword = {pripremanje nastave, provo\djenje nastave, stru\v{c}no usavr\v{s}avanje, Priroda i dru\v{s}tvo, u\v{c}itelji razredne nastave}, publisher = {Univerzitet u Novom Sadu, U\v{c}iteljski fakultet na ma\djarskom nastavnom jeziku u Subotici}, publisherplace = {Subotica, Srbija} }
@article{article, author = {Bori\'{c}, Edita and Runje, Maja}, year = {2014}, pages = {49-55}, keywords = {lesson preparation, conducting classes, professional improvement, Nature and Society, primary school teachers}, isbn = {978-86-87095-46-5}, title = {Nature and science class preparation, implementation and proffesional improvement of primary school teachers}, keyword = {lesson preparation, conducting classes, professional improvement, Nature and Society, primary school teachers}, publisher = {Univerzitet u Novom Sadu, U\v{c}iteljski fakultet na ma\djarskom nastavnom jeziku u Subotici}, publisherplace = {Subotica, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font