Pregled bibliografske jedinice broj: 698237
Pripremanje i provođenje nastave Prirode i društva i stručno usavršavanje učitelja razredne nastave
Pripremanje i provođenje nastave Prirode i društva i stručno usavršavanje učitelja razredne nastave // Efekti nastave metodike na kvalitetnije obrazovanje učitelja i vaspitača / Czékus, Géza, Major, Lenke (ur.).
Subotica: Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, 2014. str. 49-55 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 698237 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pripremanje i provođenje nastave Prirode i društva i stručno usavršavanje učitelja razredne nastave
(Nature and science class preparation, implementation and proffesional improvement of primary school teachers)
Autori
Borić, Edita ; Runje, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Efekti nastave metodike na kvalitetnije obrazovanje učitelja i vaspitača
/ Czékus, Géza, Major, Lenke - Subotica : Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, 2014, 49-55
ISBN
978-86-87095-46-5
Skup
3. međunarodna metodička naučna konferencija
Mjesto i datum
Subotica, Srbija, 24.05.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
pripremanje nastave; provođenje nastave; stručno usavršavanje; Priroda i društvo; učitelji razredne nastave
(lesson preparation; conducting classes; professional improvement; Nature and Society; primary school teachers)
Sažetak
Pripremanje za nastavu je proces koji se provodi paralelno s nastavnim radom i zahtjeva od učitelja da promišlja o vlastitoj nastavnoj praksi. Kvaliteta nastave ovisi o učiteljevim osobnim i stručnim kompetencijama, motivaciji te načinu na koji učitelj shvaća svoju nastavnu ulogu u tom procesu. Suvremena nastava stavlja učenika u središte nastavnog procesa, a pred učitelja se stavljaju brojni zahtjevi i obveze kako bi nastavni proces bio uspješan. Posebnu pozornost učitelj treba posvetiti planiranju sadržaja i aktivnosti učenika za svaki nastavni sat. Cilj je ovog rada utvrditi kako se učitelji razredne nastave pripremaju za nastavni sat, usmjeravaju li nastavu Prirode i društva na učenika i kako se usavršavaju tijekom svog rada u školi. U istraživanju je sudjelovala 181 učiteljica razredne nastave u Republici Hrvatskoj. Najveći broj učitelja prilikom pripremanja nastave Prirode i društva određuje cilj nastavnog sata i sadržaj nastavne teme. Tijekom nastavnog sata Prirode i društva najveći broj učitelja uključuju, motiviraju učenike i prilagođavaju nastavu mogućnostima i potrebama učenika. Dvije trećine učitelja razredne nastave se stručno usavršava. Prilikom pripremanjamanji broj učitelja proučava literaturu i određuje trajanje pojedine etape sata.Tijekom sata Prirode i društva mali broj učitelja potiče kritičko mišljenje kod učenika te nedovoljno potiču učenike da povezuju nastavne sadržaje sa sadržajima drugih predmeta.
Izvorni jezik
Hrvatski