Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 698204

Mišljenja učitelja razredne nastave o učenju i poučavanju likovne kulture u osnovnoj školi


Tomljenović, Zlata; Novaković Svetlana
Mišljenja učitelja razredne nastave o učenju i poučavanju likovne kulture u osnovnoj školi // Inovacije u nastavi, 27 (2013), 1; 31-41 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 698204 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mišljenja učitelja razredne nastave o učenju i poučavanju likovne kulture u osnovnoj školi
(Class Teachers' Opinions About Learning and Teaching Visual Arts in Elementary School)

Autori
Tomljenović, Zlata ; Novaković Svetlana

Izvornik
Inovacije u nastavi (0352-2334) 27 (2013), 1; 31-41

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni

Ključne riječi
likovna kultura; pristupi učenju i poučavanju; strategije poučavanja; nastavne metode; cjeloviti razvoj učenika
(visual arts education; approaches to learning and teaching; teaching strategies; teaching methods)

Sažetak
Nastava likovne kulture važan je činilac cjelovitog razvoja učenika, naročito u današnje vrijeme, koje je obilježeno globalnom prisutnošću vizualnih komunikacija. Unatoč osuvremenjivanju likovnopedagoške teorije, u realnoj školskoj praksi još uvijek su prisutni zastarjeli pristupi učenju i poučavanju likovne kulture. Cilj istraživanja bio je ispitati u kojoj mjeri učitelji razredne nastave koriste tradicionalne, odnosno suvremene nastavne strategije, oblike i metode rada u organiziranju i provođenju nastave likovne kulture. Uzorak je sačinjavalo 109 učitelja razredne nastave na području grada Rijeke (Hrvatska). Anketni upitnik korišten u istraživanju obuhvaćao je pitanja zatvorenog tipa. Rezultati istraživanja su potvrdili da u školskoj praksi i dalje prevladavaju ustaljeni pristupi u poučavanju likovne kulture. Stoga je potrebno inicijalno obrazovanje učitelja dodatno obogatiti stručnim znanjem i praksom iz područja metodike likovne kulture te organizirati češća stručna usavršavanja, s ciljem dostizanja zadovoljavajuće kvalitete rada učitelja na ovom području.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb,
Sveučilište u Rijeci

Profili:

Avatar Url Svetlana Novaković (autor)

Avatar Url Zlata Tomljenović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Tomljenović, Zlata; Novaković Svetlana
Mišljenja učitelja razredne nastave o učenju i poučavanju likovne kulture u osnovnoj školi // Inovacije u nastavi, 27 (2013), 1; 31-41 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
Tomljenović, Z. & Novaković Svetlana (2013) Mišljenja učitelja razredne nastave o učenju i poučavanju likovne kulture u osnovnoj školi. Inovacije u nastavi, 27 (1), 31-41.
@article{article, author = {Tomljenovi\'{c}, Zlata}, year = {2013}, pages = {31-41}, keywords = {likovna kultura, pristupi u\v{c}enju i pou\v{c}avanju, strategije pou\v{c}avanja, nastavne metode, cjeloviti razvoj u\v{c}enika}, journal = {Inovacije u nastavi}, volume = {27}, number = {1}, issn = {0352-2334}, title = {Mi\v{s}ljenja u\v{c}itelja razredne nastave o u\v{c}enju i pou\v{c}avanju likovne kulture u osnovnoj \v{s}koli}, keyword = {likovna kultura, pristupi u\v{c}enju i pou\v{c}avanju, strategije pou\v{c}avanja, nastavne metode, cjeloviti razvoj u\v{c}enika} }
@article{article, author = {Tomljenovi\'{c}, Zlata}, year = {2013}, pages = {31-41}, keywords = {visual arts education, approaches to learning and teaching, teaching strategies, teaching methods}, journal = {Inovacije u nastavi}, volume = {27}, number = {1}, issn = {0352-2334}, title = {Class Teachers' Opinions About Learning and Teaching Visual Arts in Elementary School}, keyword = {visual arts education, approaches to learning and teaching, teaching strategies, teaching methods} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font