Pregled bibliografske jedinice broj: 698204
Mišljenja učitelja razredne nastave o učenju i poučavanju likovne kulture u osnovnoj školi
Mišljenja učitelja razredne nastave o učenju i poučavanju likovne kulture u osnovnoj školi // Inovacije u nastavi, 27 (2013), 1; 31-41 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 698204 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mišljenja učitelja razredne nastave o učenju i poučavanju likovne kulture u osnovnoj školi
(Class Teachers' Opinions About Learning and Teaching Visual Arts in Elementary School)
Autori
Tomljenović, Zlata ; Novaković Svetlana
Izvornik
Inovacije u nastavi (0352-2334) 27
(2013), 1;
31-41
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni
Ključne riječi
likovna kultura; pristupi učenju i poučavanju; strategije poučavanja; nastavne metode; cjeloviti razvoj učenika
(visual arts education; approaches to learning and teaching; teaching strategies; teaching methods)
Sažetak
Nastava likovne kulture važan je činilac cjelovitog razvoja učenika, naročito u današnje vrijeme, koje je obilježeno globalnom prisutnošću vizualnih komunikacija. Unatoč osuvremenjivanju likovnopedagoške teorije, u realnoj školskoj praksi još uvijek su prisutni zastarjeli pristupi učenju i poučavanju likovne kulture. Cilj istraživanja bio je ispitati u kojoj mjeri učitelji razredne nastave koriste tradicionalne, odnosno suvremene nastavne strategije, oblike i metode rada u organiziranju i provođenju nastave likovne kulture. Uzorak je sačinjavalo 109 učitelja razredne nastave na području grada Rijeke (Hrvatska). Anketni upitnik korišten u istraživanju obuhvaćao je pitanja zatvorenog tipa. Rezultati istraživanja su potvrdili da u školskoj praksi i dalje prevladavaju ustaljeni pristupi u poučavanju likovne kulture. Stoga je potrebno inicijalno obrazovanje učitelja dodatno obogatiti stručnim znanjem i praksom iz područja metodike likovne kulture te organizirati češća stručna usavršavanja, s ciljem dostizanja zadovoljavajuće kvalitete rada učitelja na ovom području.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb,
Sveučilište u Rijeci