Pregled bibliografske jedinice broj: 698116
Prostorno uređenje školskog dvorišta i njegova uloga u odgojno-obrazovnoj ekologiji
Prostorno uređenje školskog dvorišta i njegova uloga u odgojno-obrazovnoj ekologiji, 2013., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 698116 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prostorno uređenje školskog dvorišta i njegova uloga u odgojno-obrazovnoj ekologiji
(The Design of the Schoolyard as a Part of „Learning Environments“)
Autori
Bunjak-Pajdek, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
15.11
Godina
2013
Stranica
110
Mentor
Kolak, Ante
Ključne riječi
odgojno-obrazovna ekologija; školsko dvorište; aktivnosti; nastava na otvorenom
(educational ecology/ Learning Enivronment; schoolyard; activities; outdoor learning)
Sažetak
Ovaj rad prikazuje višestruke mogućnosti izvođenja nastave izvan školske zgrade, fokusiran je na potencijale školskog dvorišta kao prostora učenja i poučavanja, igre, provođenja slobodnog vremena, održavanja prostora oko škole i sl. U teorijskom djelu definirano je školsko dvorište, njegove sastavnice, mogućnosti, ali i moguće prepreke i slabosti. Kroz provedeno istraživanje, u empirijskom djelu, prikazane su prostorne odrednice triju osnovnoškolskih dvorišta u Zagrebu, te aktivnosti koje se odvijaju u njima. Dobiveni rezultati, potvrdili su većinu očekivanja, poput onog da su školska dvorišta minimalno uređena, služe kao tranzitni prostor i prostor „trošenja viška energije“ nakon nastave. Školsko dvorište OŠ Cvjetno je odabran primjer na kojem su izrađene opće i specifične smjernice poboljšanja postojećeg stanja, te na temelju kojeg je dan tlocrtni prijedlog funkcionalnog i estetski oblikovanog školskog dvorišta sa svim njegovim sadržajima. Naposljetku je izrađen popis aktivnosti po programskim područjima razredne i predmetne nastave, koje se mogu odvijati u školskom dvorištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Arhitektura i urbanizam, Pedagogija