Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 698116

Prostorno uređenje školskog dvorišta i njegova uloga u odgojno-obrazovnoj ekologiji


Bunjak-Pajdek, Ivana
Prostorno uređenje školskog dvorišta i njegova uloga u odgojno-obrazovnoj ekologiji, 2013., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 698116 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prostorno uređenje školskog dvorišta i njegova uloga u odgojno-obrazovnoj ekologiji
(The Design of the Schoolyard as a Part of „Learning Environments“)

Autori
Bunjak-Pajdek, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
15.11

Godina
2013

Stranica
110

Mentor
Kolak, Ante

Ključne riječi
odgojno-obrazovna ekologija; školsko dvorište; aktivnosti; nastava na otvorenom
(educational ecology/ Learning Enivronment; schoolyard; activities; outdoor learning)

Sažetak
Ovaj rad prikazuje višestruke mogućnosti izvođenja nastave izvan školske zgrade, fokusiran je na potencijale školskog dvorišta kao prostora učenja i poučavanja, igre, provođenja slobodnog vremena, održavanja prostora oko škole i sl. U teorijskom djelu definirano je školsko dvorište, njegove sastavnice, mogućnosti, ali i moguće prepreke i slabosti. Kroz provedeno istraživanje, u empirijskom djelu, prikazane su prostorne odrednice triju osnovnoškolskih dvorišta u Zagrebu, te aktivnosti koje se odvijaju u njima. Dobiveni rezultati, potvrdili su većinu očekivanja, poput onog da su školska dvorišta minimalno uređena, služe kao tranzitni prostor i prostor „trošenja viška energije“ nakon nastave. Školsko dvorište OŠ Cvjetno je odabran primjer na kojem su izrađene opće i specifične smjernice poboljšanja postojećeg stanja, te na temelju kojeg je dan tlocrtni prijedlog funkcionalnog i estetski oblikovanog školskog dvorišta sa svim njegovim sadržajima. Naposljetku je izrađen popis aktivnosti po programskim područjima razredne i predmetne nastave, koje se mogu odvijati u školskom dvorištu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Arhitektura i urbanizam, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
276209

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ante Kolak (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bunjak-Pajdek, Ivana
Prostorno uređenje školskog dvorišta i njegova uloga u odgojno-obrazovnoj ekologiji, 2013., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
Bunjak-Pajdek, I. (2013) 'Prostorno uređenje školskog dvorišta i njegova uloga u odgojno-obrazovnoj ekologiji', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bunjak-Pajdek, Ivana}, year = {2013}, pages = {110}, keywords = {odgojno-obrazovna ekologija, \v{s}kolsko dvori\v{s}te, aktivnosti, nastava na otvorenom}, title = {Prostorno ure\djenje \v{s}kolskog dvori\v{s}ta i njegova uloga u odgojno-obrazovnoj ekologiji}, keyword = {odgojno-obrazovna ekologija, \v{s}kolsko dvori\v{s}te, aktivnosti, nastava na otvorenom}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bunjak-Pajdek, Ivana}, year = {2013}, pages = {110}, keywords = {educational ecology/ Learning Enivronment, schoolyard, activities, outdoor learning}, title = {The Design of the Schoolyard as a Part of „Learning Environments“}, keyword = {educational ecology/ Learning Enivronment, schoolyard, activities, outdoor learning}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font