Pregled bibliografske jedinice broj: 69755
Tourism destination marketing - gaining the competetive edge
Tourism destination marketing - gaining the competetive edge // Tourism destination marketing - gaining the competetive edge / - (ur.).
Dublin: TTRA - European Chapter, 1999. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 69755 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tourism destination marketing - gaining the competetive edge
(Tourist product (re)positioning)
Autori
Pirjevec, Boris ; Bilen, Miljenko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Tourism destination marketing - gaining the competetive edge
/ - Dublin : TTRA - European Chapter, 1999
Skup
TTRA European Conference
Mjesto i datum
Dublin, Irska, 29.09.1999. - 02.10.1999
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
tourist product; Croatia
(tourst product; Croatia)
Sažetak
The case study of Croatian tourism has been used from authors to explain their ideas how tourist product of a destination can be positioned at the tourism market.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija