Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 697293

Odnos postojećih načina poticaja djetetova samopoštovanja u dječjem vrtiću i roditeljskog viđenja efekata poticanja samopoštovanja


Šimunović, Ida; Sindik, Joško
Odnos postojećih načina poticaja djetetova samopoštovanja u dječjem vrtiću i roditeljskog viđenja efekata poticanja samopoštovanja // Didaktički putokazi, 68 (2014), 2; 7-12 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 697293 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odnos postojećih načina poticaja djetetova samopoštovanja u dječjem vrtiću i roditeljskog viđenja efekata poticanja samopoštovanja
(The relationship among existing ways of incentives for child's self-esteem in kindergarten and parental perceptions of the effects of encouraging self-esteem)

Autori
Šimunović, Ida ; Sindik, Joško

Izvornik
Didaktički putokazi (1512-5904) 68 (2014), 2; 7-12

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
odgojni utjecaj; predškolska djeca; prognoza
(educational impact; preschoolers; forecasting)

Sažetak
Cilj istraživanja bio je prognoza kriterijskih varijabli (prisutnost informiranja odgojitelja o razini razvoja i načinima poticanja samopoštovanja djeteta, procjena činjenja vrtića u pogledu samopoštovanja djeteta, zadovoljstvo općom razinom samopoštovanja kod djeteta) na temelju prediktora: način na koji roditelji potiču samopoštovanje djeteta, vrste informacija koje roditelji dobivaju od odgojiteljica u vrtiću, roditeljska percepcija pomoći vrtića u razvoju samopoštovanja djeteta i roditeljskih izvora znanja o razvoju samopoštovanja u odgoju djeteta. Ispitali smo 102 majke koje su u prosincu 2009. godine imale djecu uključenu u programe predškolskih ustanova u Hrvatskoj, Upitnikom o roditeljskoj percepciji poticanja samopoštovanja u dječjem vrtiću. Rezultati su pokazali da postoji statistički značajna mogućnost sve tri kriterijske varijable, na temelju razine prediktorskih varijabli. Prema viđenju roditelja, odgojitelji su najbitniji čimbenik u razvoju samopoštovanja djeteta u dječjem vrtiću. Praktičnu primjenu rezultata ovog istraživanja vidimo u edukaciji roditelja i odgojitelja, a s ciljem koordiniranih napora u poticanju razvoja samopoštovanja kod djeteta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Institut za antropologiju

Profili:

Avatar Url Joško Sindik (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šimunović, Ida; Sindik, Joško
Odnos postojećih načina poticaja djetetova samopoštovanja u dječjem vrtiću i roditeljskog viđenja efekata poticanja samopoštovanja // Didaktički putokazi, 68 (2014), 2; 7-12 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Šimunović, I. & Sindik, J. (2014) Odnos postojećih načina poticaja djetetova samopoštovanja u dječjem vrtiću i roditeljskog viđenja efekata poticanja samopoštovanja. Didaktički putokazi, 68 (2), 7-12.
@article{article, author = {\v{S}imunovi\'{c}, Ida and Sindik, Jo\v{s}ko}, year = {2014}, pages = {7-12}, keywords = {odgojni utjecaj, pred\v{s}kolska djeca, prognoza}, journal = {Didakti\v{c}ki putokazi}, volume = {68}, number = {2}, issn = {1512-5904}, title = {Odnos postoje\'{c}ih na\v{c}ina poticaja djetetova samopo\v{s}tovanja u dje\v{c}jem vrti\'{c}u i roditeljskog vi\djenja efekata poticanja samopo\v{s}tovanja}, keyword = {odgojni utjecaj, pred\v{s}kolska djeca, prognoza} }
@article{article, author = {\v{S}imunovi\'{c}, Ida and Sindik, Jo\v{s}ko}, year = {2014}, pages = {7-12}, keywords = {educational impact, preschoolers, forecasting}, journal = {Didakti\v{c}ki putokazi}, volume = {68}, number = {2}, issn = {1512-5904}, title = {The relationship among existing ways of incentives for child's self-esteem in kindergarten and parental perceptions of the effects of encouraging self-esteem}, keyword = {educational impact, preschoolers, forecasting} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font