Pregled bibliografske jedinice broj: 697154
Modeli implementacije medija u nastavi povijesti glazbe i glazbene umjetnosti
Modeli implementacije medija u nastavi povijesti glazbe i glazbene umjetnosti // Izobraževanje za 21. stoletje - ustvarjalnost v vzgoji in izobraževanju / Hozjan, Dejan (ur.).
Koper: Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem, 2014. str. 355-368
CROSBI ID: 697154 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Modeli implementacije medija u nastavi povijesti glazbe i glazbene umjetnosti
(Models of implementation of media in teaching music history and music art)
Autori
Vidulin, Sabina ; Duraković, Lada
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Izobraževanje za 21. stoletje - ustvarjalnost v vzgoji in izobraževanju
Urednik/ci
Hozjan, Dejan
Izdavač
Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem
Grad
Koper
Godina
2014
Raspon stranica
355-368
ISBN
978-961-6862-74-5
Ključne riječi
mediji, glazba, odgoj, obrazovanje, suvremenost
(media, music, schooling, education, modernity)
Sažetak
Uvođenje suvremene tehnologije u nastavu glazbe mijenja organizaciju i izvođenje nastavnog procesa. Nastavne metode i oblici rada postaju raznovrsniji, a nastava zanimljiva što se reflektira i na konačne ishode. Primjena novih sredstava i pomagala, uz primjerena metodička rješenja utječe na to da učenik u kratkom vremenu usvaja nova znanja i razvija umijeća, dakle, aktivno usvaja sadržaje predviđene nastavnim programom. Medijima u nastavi i učenju ne pripada samo funkcija posrednika, pomoćnoga čimbenika u procesu učenja, već i uloga temeljne sastavnice bez koje je proces nastave i učenja ponekad neostvariv. U fokusu ovoga rada jesu metode, načini i postupci kojima je moguće poboljšati nastavu metodike povijesti glazbe i glazbene umjetnosti. Cilj nam je predočiti ulogu različitih suvremenih medija kao posrednika za uspješniju i kvalitetniju realizaciju nastavnoga procesa te istaknuti njihovu aktualnost i korisnost u odnosu na konvencionalna sredstva. U tom kontekstu govorimo o sredstvima, pomagalima (medijima) kojima se koristimo u nastavi, koja osmišljenom primjenom mogu pridonijeti racionaliziranju procesa obrazovanja i podizanju efikasnosti nastave. U tu svrhu, opisano je korištenje apersonalnih tehničkih medija, odnosno, auditivnih medija (radijske emisije), audiovizualnih medija (igrani, dokumentarni, animirani film i videoklipovi) i multimedije (power point prezentacija, prezi prezentacija, pametnih ploča te interaktivnih CD/DVD ROM-ova). Kako bi rad bio koristan i primjenjiv čitateljima, opremljen je linkovima na alate koji olakšavaju uvođenje medija u nastavu te na tutoriale (upute) koji na jednostavan način objašnjavaju kako ih naučiti koristiti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli