Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 696998

Marketing strategija građevinskih poduzeća srednje veličine


Lacković, Zlatko
Marketing strategija građevinskih poduzeća srednje veličine // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, 1/2 (2004), 10-18 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 696998 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing strategija građevinskih poduzeća srednje veličine
(Marketing strategy of medium-sized companies in the construction industry)

Autori
Lacković, Zlatko

Izvornik
Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku (0353-359X) 1/2 (2004); 10-18

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
marketing strategija u građevinarstvu
(marketing strategy in the construction)

Sažetak
Autor je ovim radom obradio marketing-strategiju posebnih gospodarskih subjekata kao što su građevinska poduzeća srednje veličine. Najprije je utvrdio posebne značajke ovih poduzeća i uzroke njihovog nastajanja. Uvažavajući navedene posebnosti autor utvrđuje strategijske tržišne ciljeve, te metode i instrumente učinkovite implementacije. Članak je aktualan zbog činjenice da se u hrvatskom gospodarstvu događaju strukturne promjene u smislu raspada velikih i nastanka većeg broja manjih poduzeća i poduzeća srednje veličine u svim djelatnostima pa i u građevinarstvu. Osim toga, novi gospodarski uvjeti zahtijevaju valorizaciju isključivo na tržištu, ali u oštrijoj konkurenciji i uz međunarodnu globalizaciju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Građevinski i arhitektonski fakultet Osijek

Profili:

Avatar Url Zlatko Lacković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lacković, Zlatko
Marketing strategija građevinskih poduzeća srednje veličine // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, 1/2 (2004), 10-18 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Lacković, Z. (2004) Marketing strategija građevinskih poduzeća srednje veličine. Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, 1/2, 10-18.
@article{article, author = {Lackovi\'{c}, Zlatko}, year = {2004}, pages = {10-18}, keywords = {marketing strategija u gra\djevinarstvu}, journal = {Ekonomski vjesnik : \v{c}asopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku}, volume = {1/2}, issn = {0353-359X}, title = {Marketing strategija gra\djevinskih poduze\'{c}a srednje veli\v{c}ine}, keyword = {marketing strategija u gra\djevinarstvu} }
@article{article, author = {Lackovi\'{c}, Zlatko}, year = {2004}, pages = {10-18}, keywords = {marketing strategy in the construction}, journal = {Ekonomski vjesnik : \v{c}asopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku}, volume = {1/2}, issn = {0353-359X}, title = {Marketing strategy of medium-sized companies in the construction industry}, keyword = {marketing strategy in the construction} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • CAB Abstracts
  • EconLit
  • Sociological Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font