Pregled bibliografske jedinice broj: 696998
Marketing strategija građevinskih poduzeća srednje veličine
Marketing strategija građevinskih poduzeća srednje veličine // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, 1/2 (2004), 10-18 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 696998 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing strategija građevinskih poduzeća srednje veličine
(Marketing strategy of medium-sized companies in the construction industry)
Autori
Lacković, Zlatko
Izvornik
Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku (0353-359X) 1/2
(2004);
10-18
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
marketing strategija u građevinarstvu
(marketing strategy in the construction)
Sažetak
Autor je ovim radom obradio marketing-strategiju posebnih gospodarskih subjekata kao što su građevinska poduzeća srednje veličine. Najprije je utvrdio posebne značajke ovih poduzeća i uzroke njihovog nastajanja. Uvažavajući navedene posebnosti autor utvrđuje strategijske tržišne ciljeve, te metode i instrumente učinkovite implementacije. Članak je aktualan zbog činjenice da se u hrvatskom gospodarstvu događaju strukturne promjene u smislu raspada velikih i nastanka većeg broja manjih poduzeća i poduzeća srednje veličine u svim djelatnostima pa i u građevinarstvu. Osim toga, novi gospodarski uvjeti zahtijevaju valorizaciju isključivo na tržištu, ali u oštrijoj konkurenciji i uz međunarodnu globalizaciju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Građevinski i arhitektonski fakultet Osijek
Profili:
Zlatko Lacković
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- CAB Abstracts
- EconLit
- Sociological Abstracts