Pregled bibliografske jedinice broj: 696995
Franšizing kao strateški pristup razvitku malih poduzeća u uvjetima tranzicije
Franšizing kao strateški pristup razvitku malih poduzeća u uvjetima tranzicije // Hrvatska gospodarska revija, 1 (1999), 61-70 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 696995 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Franšizing kao strateški pristup razvitku malih poduzeća u uvjetima tranzicije
(Franchising as a strategic approach to the development of small businesses in the conditions of transition)
Autori
Lacković, Zlatko
Izvornik
Hrvatska gospodarska revija (1330-9145) 1
(1999);
61-70
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
franšizing; franšizni ugovor; tranzicija
(franchising; franchise contract; transition)
Sažetak
Članak obrađuje franšizing kao mogućnost suradnje malih poduzeća sa svjetskim tvrtkama posebice iz uslužnih djelatnosti. Istaknute su vrste i načini suradnje među partnerima, odnosno franšizni aranžmani. Uz to su obrađeni načini i uvjeti ugovaranja što može biti problem među sudionicima, osobito kod složenih franšiznih aranžmana. Posebno autor upozorava na troškove kao bitne elemente franšiznog aranžmana.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Građevinski i arhitektonski fakultet Osijek
Profili:
Zlatko Lacković
(autor)