Pregled bibliografske jedinice broj: 696988
Istraživačko-razvojni rad kao temeljni čimbenik marketing-strategije u graditeljstvu
Istraživačko-razvojni rad kao temeljni čimbenik marketing-strategije u graditeljstvu // Hrvatska gospodarska revija, 8 (1997), 59-70 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 696988 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživačko-razvojni rad kao temeljni čimbenik marketing-strategije u graditeljstvu
(Research and development work as a fundamental element of marketing strategy in construction)
Autori
Lacković, Zlatko
Izvornik
Hrvatska gospodarska revija (1330-9145) 8
(1997);
59-70
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
istraživačko razvojni rad; marketing strategija; financiranje inovacija
(research and development work; marketing strategies; financing innovation)
Sažetak
Članak obrađuje proces istraživačko-razvojnog rada u graditeljstvu u cilju usvajanja novih proizvoda i usluga. Istaknute su posebnosti graditeljstva i pristup organizaciji istra-živanja. Posebno su obrađeni procesi istraživanja novih proizvoda i usluga te načini financiranja u cilju učinkovitosti ulaganja u inovacije. Predloženik razvoju proizvoda daje najvažniju ulogu u smislu utvrđivanja marketing-strategije i njezine uspješne implementacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Građevinski i arhitektonski fakultet Osijek
Profili:
Zlatko Lacković
(autor)