Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 696888

Promocija u funkciji uspješnosti i učinkovitosti poslovanja turističke agencije


Frančišković, Ivan; Tomljanović, Josip
Promocija u funkciji uspješnosti i učinkovitosti poslovanja turističke agencije // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 52 (2001), 3-4; 418-430 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 696888 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Promocija u funkciji uspješnosti i učinkovitosti poslovanja turističke agencije
(Promotion in function of successfulness and efficiency of tourist agency business operation)

Autori
Frančišković, Ivan ; Tomljanović, Josip

Izvornik
Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb (0424-7558) 52 (2001), 3-4; 418-430

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
promocija; turistička agencija; utjecaj promocije na prodaju i profit
(promotion; tourist agency; measurement of promotion influence on sale and profit)

Sažetak
Autori u članku iznose da je utvrđivanjem utjecaja u ekonomskom smislu moguće utvrđivati svojevrsnu uspješnost promocije na turističkom tržištu koja se očituje u odnosu prihoda od prodaje proizvoda i usluga prema izdacima za promociju istih proizvoda i usluga.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA



Citiraj ovu publikaciju:

Frančišković, Ivan; Tomljanović, Josip
Promocija u funkciji uspješnosti i učinkovitosti poslovanja turističke agencije // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 52 (2001), 3-4; 418-430 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Frančišković, I. & Tomljanović, J. (2001) Promocija u funkciji uspješnosti i učinkovitosti poslovanja turističke agencije. Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 52 (3-4), 418-430.
@article{article, author = {Fran\v{c}i\v{s}kovi\'{c}, Ivan and Tomljanovi\'{c}, Josip}, year = {2001}, pages = {418-430}, keywords = {promocija, turisti\v{c}ka agencija, utjecaj promocije na prodaju i profit}, journal = {Ekonomski pregled : mjese\v{c}nik Hrvatskog dru\v{s}tva ekonomista Zagreb}, volume = {52}, number = {3-4}, issn = {0424-7558}, title = {Promocija u funkciji uspje\v{s}nosti i u\v{c}inkovitosti poslovanja turisti\v{c}ke agencije}, keyword = {promocija, turisti\v{c}ka agencija, utjecaj promocije na prodaju i profit} }
@article{article, author = {Fran\v{c}i\v{s}kovi\'{c}, Ivan and Tomljanovi\'{c}, Josip}, year = {2001}, pages = {418-430}, keywords = {promotion, tourist agency, measurement of promotion influence on sale and profit}, journal = {Ekonomski pregled : mjese\v{c}nik Hrvatskog dru\v{s}tva ekonomista Zagreb}, volume = {52}, number = {3-4}, issn = {0424-7558}, title = {Promotion in function of successfulness and efficiency of tourist agency business operation}, keyword = {promotion, tourist agency, measurement of promotion influence on sale and profit} }

Časopis indeksira:


  • Scopus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font