Pregled bibliografske jedinice broj: 696888
Promocija u funkciji uspješnosti i učinkovitosti poslovanja turističke agencije
Promocija u funkciji uspješnosti i učinkovitosti poslovanja turističke agencije // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 52 (2001), 3-4; 418-430 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 696888 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Promocija u funkciji uspješnosti i učinkovitosti poslovanja turističke agencije
(Promotion in function of successfulness and efficiency of tourist agency business operation)
Autori
Frančišković, Ivan ; Tomljanović, Josip
Izvornik
Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb (0424-7558) 52
(2001), 3-4;
418-430
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
promocija; turistička agencija; utjecaj promocije na prodaju i profit
(promotion; tourist agency; measurement of promotion influence on sale and profit)
Sažetak
Autori u članku iznose da je utvrđivanjem utjecaja u ekonomskom smislu moguće utvrđivati svojevrsnu uspješnost promocije na turističkom tržištu koja se očituje u odnosu prihoda od prodaje proizvoda i usluga prema izdacima za promociju istih proizvoda i usluga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus