Pregled bibliografske jedinice broj: 696849
Novi oblici komunikacije, komunikacijski trendovi i komunikacijska kompetenciju u umreženom društvu
Novi oblici komunikacije, komunikacijski trendovi i komunikacijska kompetenciju u umreženom društvu, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 696849 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Novi oblici komunikacije, komunikacijski trendovi i komunikacijska kompetenciju u umreženom društvu
(New forms of communication, communication trends and communication competencies in networked society)
Autori
Jošavac, Sabina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
24.09
Godina
2013
Stranica
29
Mentor
Badurina, Boris
Neposredni voditelj
Mičunović, Milijana
Ključne riječi
komunikacija; IKT; komunikacijski trendovi; komunikacijska kompetencija; novi oblici komunikacije; umreženo društvo
(communication; ICT; communication trends; communication competencies; new forms of communication; networked society)
Sažetak
U uvodu će se navesti glavni pojmovi i definicije kao što su što je to komunikacija, koje vrste komunikacije poznajemo, te gdje se one implementiraju u digitalnom i virtualnom okruženju. Zatim će se prikazati povijesni razvoj komunikacije u mreženom okruženju od ARPANET-a, modela komunikacija Shannon – Weaver te SMRC model do današnjih modernih načina komuniciranja unutar umreženog svijeta gdje se koriste web aplikacije i novi mediji komuniciranja. Među najvažnije alate navest će se email, blogovi, forumi, instant messaging alati, telekomunikacijski alati, virtualni svijetovi, društveni mediji, aplikacije za pametne telefone i ostale vrste alata za komuniciranje. Navest će se bitni kriteriji potrebni za korištenje takvih sustava komuniciranja, kako je razvoj virtualnih komunikacija utjecao na komunikacijske sposobnosti pojedinca. Zatim će se objasniti kako učinkovito koristiti online komunikaciju u obrazovanju te kako se komunikacija odvija na sustavima za učenje (Moodle). Također, kako iskoristiti umreženu komunikaciju u poslovnom okruženju te razvrstat će se alati na besplatne i s pretplatom. Objasniti će se pod što se točno smatra komunikacijska kompetencija te na koji način se očituje u online komunikaciji, te koji su komunikacijski trendovi zastupljeniu današnjem umreženom okruženju. Na kraju bi se dalo kritično mišljenje o komunikaciji u umreženom društvu te dati mišljenje o budućnosti komuniciranja i ljudskoj interakciji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
122-2691220-3043 - Digitalna knjižnica hrvatske baštine tiskane do 1800.: izvedbene pretpostavke (Velagić, Zoran, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek