Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 696747

Injekcija - predavanje s prve godine studija


Šikić, Hrvoje
Injekcija - predavanje s prve godine studija // Matematičko fizički list, 64 (2014), 256; 282-284 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 696747 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Injekcija - predavanje s prve godine studija
(One-to-one mapping - a lecture for a freshman class)

Autori
Šikić, Hrvoje

Izvornik
Matematičko fizički list (1332-1552) 64 (2014), 256; 282-284

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
injekcija ; implikacija
(one-to-one mapping ; logical implications)

Sažetak
Kratki prikaz jednog predavanja s prve godine studija matematike.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Matematički odjel, Zagreb,
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Hrvoje Šikić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Šikić, Hrvoje
Injekcija - predavanje s prve godine studija // Matematičko fizički list, 64 (2014), 256; 282-284 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Šikić, H. (2014) Injekcija - predavanje s prve godine studija. Matematičko fizički list, 64 (256), 282-284.
@article{article, author = {\v{S}iki\'{c}, Hrvoje}, year = {2014}, pages = {282-284}, keywords = {injekcija, implikacija}, journal = {Matemati\v{c}ko fizi\v{c}ki list}, volume = {64}, number = {256}, issn = {1332-1552}, title = {Injekcija - predavanje s prve godine studija}, keyword = {injekcija, implikacija} }
@article{article, author = {\v{S}iki\'{c}, Hrvoje}, year = {2014}, pages = {282-284}, keywords = {one-to-one mapping, logical implications}, journal = {Matemati\v{c}ko fizi\v{c}ki list}, volume = {64}, number = {256}, issn = {1332-1552}, title = {One-to-one mapping - a lecture for a freshman class}, keyword = {one-to-one mapping, logical implications} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font