Pregled bibliografske jedinice broj: 696619
Marketing-segmentacija u djelatnostima održavanja
Marketing-segmentacija u djelatnostima održavanja // Održavanje 2002
Opatija: DAAAM International Vienna, 2002. str. 95-105 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 696619 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing-segmentacija u djelatnostima održavanja
(Marketing segmentation in maintenance activities)
Autori
Lacković, Zlatko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Održavanje 2002
/ - Opatija : DAAAM International Vienna, 2002, 95-105
ISBN
953-97615-4-9
Skup
Međunarodni skup Održavanje 2002
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
segmentacija; održavanje
(segmentation; maintenance activities)
Sažetak
Gospodarski subjekti, osobito manje tvrtke u djelatnostima održavanja, izložene su vrlo oštroj konkurenciji i zato trebaju primjenjivati suvremene metode istraživanja tržišta. To znači da treba osobitu pozornost posvetiti odabiru tržišnog segmenta gdje će moći dugoročno ostvariti plasman svojih usluga ; nužno je odabrati i koristiti metode seg-mentacije u svrhu odabira ciljnog tržišta. Uz to treba težiti što boljoj poziciji u tržišnom segmentu. Proces segmentacije treba permanentno oplemenjivati novim učinkovitim meto-dama i postupcima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Građevinski i arhitektonski fakultet Osijek
Profili:
Zlatko Lacković
(autor)