Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 696615

Unapređenje prodaje kao element marketing miksa u djelatnostima održavanja


Lacković, Zlatko
Unapređenje prodaje kao element marketing miksa u djelatnostima održavanja // Zbornik radova međunarodnog skupa Održavanje 2000
Opatija: DAAAM International Vienna, 2000. str. 85-91 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 696615 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Unapređenje prodaje kao element marketing miksa u djelatnostima održavanja
(Sales promotion as an element of the marketing mix in maintenance activities)

Autori
Lacković, Zlatko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova međunarodnog skupa Održavanje 2000 / - Opatija : DAAAM International Vienna, 2000, 85-91

ISBN
953-97615-2-2

Skup
Zbornik radova međunarodnog skupa Održavanje 2000

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 06.2000

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
unapređenje prodaje; održavanje
(sales promotion; maintenance activities)

Sažetak
Rad obrađuje temeljne elemente unapređivanja prodaje u djelatnostima održavanja ; održavanje sve više postaje tržišni subjekt, a osobito ako se uzme u obzir da je sve više samostalnih tvrtki koje se bave održavanjem. Takve tvrtke moraju utvrditi elemente unapređivanja prodaje, a to se osobito odnosi na udio, nositelje i sredstva unapređivanja prodaje. Budući da uz to idu i troškovi, potrebno je stalno mjeriti učinkovitost unapređivanja prodaje, a sve u cilju što boljeg uspjeha tvrtke na tržištu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Građevinski i arhitektonski fakultet Osijek

Profili:

Avatar Url Zlatko Lacković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lacković, Zlatko
Unapređenje prodaje kao element marketing miksa u djelatnostima održavanja // Zbornik radova međunarodnog skupa Održavanje 2000
Opatija: DAAAM International Vienna, 2000. str. 85-91 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Lacković, Z. (2000) Unapređenje prodaje kao element marketing miksa u djelatnostima održavanja. U: Zbornik radova međunarodnog skupa Održavanje 2000.
@article{article, author = {Lackovi\'{c}, Zlatko}, year = {2000}, pages = {85-91}, keywords = {unapre\djenje prodaje, odr\v{z}avanje}, isbn = {953-97615-2-2}, title = {Unapre\djenje prodaje kao element marketing miksa u djelatnostima odr\v{z}avanja}, keyword = {unapre\djenje prodaje, odr\v{z}avanje}, publisher = {DAAAM International Vienna}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Lackovi\'{c}, Zlatko}, year = {2000}, pages = {85-91}, keywords = {sales promotion, maintenance activities}, isbn = {953-97615-2-2}, title = {Sales promotion as an element of the marketing mix in maintenance activities}, keyword = {sales promotion, maintenance activities}, publisher = {DAAAM International Vienna}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font