Pregled bibliografske jedinice broj: 696615
Unapređenje prodaje kao element marketing miksa u djelatnostima održavanja
Unapređenje prodaje kao element marketing miksa u djelatnostima održavanja // Zbornik radova međunarodnog skupa Održavanje 2000
Opatija: DAAAM International Vienna, 2000. str. 85-91 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 696615 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Unapređenje prodaje kao element marketing miksa u djelatnostima održavanja
(Sales promotion as an element of the marketing mix in maintenance activities)
Autori
Lacković, Zlatko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova međunarodnog skupa Održavanje 2000
/ - Opatija : DAAAM International Vienna, 2000, 85-91
ISBN
953-97615-2-2
Skup
Zbornik radova međunarodnog skupa Održavanje 2000
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 06.2000
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
unapređenje prodaje; održavanje
(sales promotion; maintenance activities)
Sažetak
Rad obrađuje temeljne elemente unapređivanja prodaje u djelatnostima održavanja ; održavanje sve više postaje tržišni subjekt, a osobito ako se uzme u obzir da je sve više samostalnih tvrtki koje se bave održavanjem. Takve tvrtke moraju utvrditi elemente unapređivanja prodaje, a to se osobito odnosi na udio, nositelje i sredstva unapređivanja prodaje. Budući da uz to idu i troškovi, potrebno je stalno mjeriti učinkovitost unapređivanja prodaje, a sve u cilju što boljeg uspjeha tvrtke na tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Građevinski i arhitektonski fakultet Osijek
Profili:
Zlatko Lacković
(autor)