Pregled bibliografske jedinice broj: 696614
Temeljni elementi marketing miksa u održavanju
Temeljni elementi marketing miksa u održavanju // Održavanje ’99
Opatija: DAAAM International Vienna, 1999. str. 37-45 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 696614 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Temeljni elementi marketing miksa u održavanju
(Basic elements of marketing mix in maintenance activities)
Autori
Lacković, Zlatko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Održavanje ’99
/ - Opatija : DAAAM International Vienna, 1999, 37-45
ISBN
953-97615-1-4
Skup
Međunarodni skup Održavanje ’99
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 06.1999
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
marketing miks; održavanje
(marketing mix; maintenance)
Sažetak
Rad obrađuje marketing u djelatnostima održavanja, osobito elemente marketing miksa. Svi elementi marketing miksa imaju svoje posebne značajke, ali najbitnija obilježja ima samo proizvod odnosno usluga. Usluga održavanja je nedjeljiva od davatelja, zato njoj treba posvetiti najveću pozornost.U ovom slučaju prdloženik elemente marketing miksa obrađuje u tvrtki koja je smostalni gospodarski subjekt koja nije dio šireg prizvodnog procesa nego svoje rezultate valorizira izravno na tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Građevinski i arhitektonski fakultet Osijek
Profili:
Zlatko Lacković
(autor)