Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 696574

Posebnosti proizvoda kao bitnog elementa marketing miksa u graditeljstvu


Lacković, Zlatko
Posebnosti proizvoda kao bitnog elementa marketing miksa u graditeljstvu // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 7 (2001), 873-888 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 696574 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Posebnosti proizvoda kao bitnog elementa marketing miksa u graditeljstvu
(Special features of the product as an essential element of the marketing mix in Construction industry)

Autori
Lacković, Zlatko

Izvornik
Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb (0424-7558) 7 (2001); 873-888

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
građevinarstvo; proizvod; marketing miks
(construction industry; product; marketing mix)

Sažetak
Graditeljstvu se pristupa kao gospodarskoj djelatnosti koja značajno sudjeluje u obnovi i razvitku ratom opustošene i razorene zemlje. Upozorava se na činjenicu da je graditeljstvo pri tom svojevrsni dinamizator i moderator sveukupne gospodarske i društvene aktiuvnosti i samog rasta. Respektiraju se posebnosti graditeljstva u proizvodnom i tržišnom smislu. Sugerira se potreba analize elemenata marketing miksa, te fokusiranje na njegov najbitniji dio, a to je uvjetni proizvod. Proizvodu u graditeljstvu potrebno je po ocjeni autora posvetiti posebnu pozornost i to njegovoj kvaliteti, a posebice razvoju proizvoda. U odnosu na tako definirane zahtjeve analiziraju se posebnosti graditeljskih proizvoda, te predlože odgovarajući pristup razvoju i komercijalizaciji kao temeljnoj pretpostavci za definiranje učinkovite tržišne strategije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Građevinski i arhitektonski fakultet Osijek

Profili:

Avatar Url Zlatko Lacković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lacković, Zlatko
Posebnosti proizvoda kao bitnog elementa marketing miksa u graditeljstvu // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 7 (2001), 873-888 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Lacković, Z. (2001) Posebnosti proizvoda kao bitnog elementa marketing miksa u graditeljstvu. Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 7, 873-888.
@article{article, author = {Lackovi\'{c}, Zlatko}, year = {2001}, pages = {873-888}, keywords = {gra\djevinarstvo, proizvod, marketing miks}, journal = {Ekonomski pregled : mjese\v{c}nik Hrvatskog dru\v{s}tva ekonomista Zagreb}, volume = {7}, issn = {0424-7558}, title = {Posebnosti proizvoda kao bitnog elementa marketing miksa u graditeljstvu}, keyword = {gra\djevinarstvo, proizvod, marketing miks} }
@article{article, author = {Lackovi\'{c}, Zlatko}, year = {2001}, pages = {873-888}, keywords = {construction industry, product, marketing mix}, journal = {Ekonomski pregled : mjese\v{c}nik Hrvatskog dru\v{s}tva ekonomista Zagreb}, volume = {7}, issn = {0424-7558}, title = {Special features of the product as an essential element of the marketing mix in Construction industry}, keyword = {construction industry, product, marketing mix} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • CAB Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font