Pregled bibliografske jedinice broj: 696574
Posebnosti proizvoda kao bitnog elementa marketing miksa u graditeljstvu
Posebnosti proizvoda kao bitnog elementa marketing miksa u graditeljstvu // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 7 (2001), 873-888 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 696574 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Posebnosti proizvoda kao bitnog elementa marketing miksa u graditeljstvu
(Special features of the product as an essential element of the marketing mix in Construction industry)
Autori
Lacković, Zlatko
Izvornik
Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb (0424-7558) 7
(2001);
873-888
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
građevinarstvo; proizvod; marketing miks
(construction industry; product; marketing mix)
Sažetak
Graditeljstvu se pristupa kao gospodarskoj djelatnosti koja značajno sudjeluje u obnovi i razvitku ratom opustošene i razorene zemlje. Upozorava se na činjenicu da je graditeljstvo pri tom svojevrsni dinamizator i moderator sveukupne gospodarske i društvene aktiuvnosti i samog rasta. Respektiraju se posebnosti graditeljstva u proizvodnom i tržišnom smislu. Sugerira se potreba analize elemenata marketing miksa, te fokusiranje na njegov najbitniji dio, a to je uvjetni proizvod. Proizvodu u graditeljstvu potrebno je po ocjeni autora posvetiti posebnu pozornost i to njegovoj kvaliteti, a posebice razvoju proizvoda. U odnosu na tako definirane zahtjeve analiziraju se posebnosti graditeljskih proizvoda, te predlože odgovarajući pristup razvoju i komercijalizaciji kao temeljnoj pretpostavci za definiranje učinkovite tržišne strategije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Građevinski i arhitektonski fakultet Osijek
Profili:
Zlatko Lacković
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- CAB Abstracts